- 35 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Nástup ihned. Životopisy + motivační dopis zasílat na e-mail . Pracovní doba: flexibilní
Náplň práce: realizace nákupu přímého materiálu pro výrobu, optimalizace skladových zásob a nákupního procesu na základě spotřeby, kontrola faktur za materiál, vyřizování příp. reklamací dod. materiálu, komunikace s dodavateli na denní bázi, spolupráce a komunikace s ost. odděleními
Požadujeme: SŠ vzdělání s maturitou, AJ na komunikativní úrovni, příjemné vystupování,chuť pracovat, samostatnost, důslednost, pečlivost, zkušenosti s nákupem vítány, uživ. znalost práce s PC, MS Office, znalost IS SAP výhodou
Nabízíme: odpovídající mzdové ohodnocení, přísp. na závodní stravování, zaměstnanecký program na obleky a košile za zvýhodněnou cenu, zázemí stabilní společnosti, přátelský kolektiv, 5 týdnů dovolené

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.