- Plný úvazek

Místo výkonu práce: Chrudim
Pracovní náplň: kontaktní práce s dětmi a mládeží v nízkoprahovém zařízení pro děti a mládež v Chrudimi (poskytování činností dle zákona č. 108/2006 Sb.), spolupráce s návaznými službami a institucemi, vedení dokumentace
Požadavky na pozici: ukončené studium VŠ či VOŠ humanitního zaměření – splňuje požadavky na odborné vzdělání dle zákona 108/2006 o sociálních službách – sociální pracovník, praxe v oblasti sociálních služeb se zaměřením na nízkoprahové služby vítána, samostatnost, trestní bezúhonnost , dobrý psychický a fyzický stav, dobrá znalost PC
Nabízíme: zázemí organizace dobře profilované v oboru, flexibilní pracovní dobu, know-how profesionální sociální služby, ohodnocení odpovídající oborovému a regionálnímu standardu, profesní podporu (supervizi, metodiku, intervizi), možnost seberealizace a dalšího vzdělávání
Výhodou je: ochota učit se novým věcem a systematicky se vzdělávat, řidičský průkaz skupiny B
Uchazeč zašle elektronicky: strukturovaný životopis, motivační dopis, souhlas s poskytnutím a zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení.
Kontaktní osoba: Sophia Dvořáková, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Přihlášky zasílejte na mail: e-mail přes
Předmět zprávy: Výběrové řízení – kontaktní pracovník NZDM Agora
Termín uzávěrky 1. kola: průběžně do konce platnosti inzerátu
Výběrové řízení je dvoukolové. Vybraní uchazeči, kteří splní kvalifikační kritéria, budou pozváni k osobnímu pohovoru.
K ústnímu pohovoru pozveme e-mailem nebo telefonicky pouze vybrané kandidáty.
Vyhrazujeme si právo nabídnout vybraným uchazečům dobrovolnou „ochutnávkovou“ stáž, případně neobsadit pracovní pozici.
Více informací o organizaci můžete nalézt na adrese www.sance.chrudim.cz
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?