- 75 000 Kč
- Plný úvazek
místo výkonu práce 1.11.2023 – 31.12.2023 Sociální služby Uh. Hradiště, p.o., ředitelství, Štěpnická 1139, 686 06 Uh. Hradiště, od 1.1.2024 nové místo výkonu práce Sociální služby Olšava p.o., ředitelství, Nezdenice 43, 687 32 Nezdenice, zajišťování přípravy investičních akcí, zpracovávání investičních záměrů podle zadání, způsobů financování, projektové přípravy apod., řešení majetkoprávních vztahů podle investičních záměrů a technicko-ekonomických požadavků, zpracovávání rozpočtů a plánů nákladů na přípravné, průzkumové a projektové práce, příprava žádosti pro pořízení investičního majetku, spolupráce při zpracování případných žádostí o dotaci ze státního rozpočtu, fondů EU apod., kontrola dodržování harmonogramu stavebních prací se stavebním dozorem, kontrola provedených stavebních prací, služeb a dodávek předkládaných k proplacení dle uzavřených smluv, předání a převzetí ukončených stavebních prací, účast na kolaudacích, dohlídka BOZP a PO, VŠ nebo vyšší odborné vzdělání, praxe na obdobné pozici výhodou, samostatnost, pečlivost, přesnost, dobré organizační a komunikační dovednosti, flexibilita, zodpovědný přístup k práci, dobrá znalost PC (Word, Excel), ŘP „B“, zkušenost s tvorbou zakázek velkého a malého rozsahu a investičních záměrů výhodou, dovolená 5 týdnů, osobní ohodnocení, příspěvek z FKSP, možnost závodního stravování, zázemí stabilní organizace, zdarma účast na vzdělávacích kurzech, práce v příjemném prostředí, motivační dopis, profesní životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání do 25. 8. 2023 do 12.00 hod. na e-mail – uchazeči, kteří budou splňovat požadované náležitosti, budou pozváni k výběrovému řízení, které se uskuteční 30.8.2023 v 8.00 hod. na ředitelství Sociálních služeb Uh. Hradiště, p.o., Štěpnická 1139, Uh. Hradiště

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.