- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

míísto výkonu práce 1.11.2023 – 31.12.2023 Sociální služby Uh. Hradiště, p.o., ředitelství, Štěpnická 1139, 686 06 Uh. Hradiště, od 1.1.2024 nové místo výkonu práce Sociální služby Olšava p.o., ředitelství, Nezdenice 43, 687 32 Nezdenice, komplexní zabezpečování personální a platové agendy zaměstnanců, řešení pracovněprávních vztahů, komplexní zpracování mzdové agendy, komunikace s úřady, zdravotními pojišťovnami a správou sociálního zabezpečení, zpracování a správa exekucí, práce se mzdovým a personálním systémem, příprava reportů a výkazů pro KÚ, práce s registrem sociálních služeb, komunikace s vedoucími zařízení ohledně příjmu nových zaměstnanců, personálních a organizačních změn, dobrá orientace v pracovněprávní legislativě a mzdové problematice, VŠ nebo vyšší odborné vzdělání, praxe na obdobné pozici výhodou, samostatnost, pečlivost, přesnost, dobré organizační a komunikační dovednosti, flexibilita, zodpovědný přístup k práci, dobrá znalost PC, (Word, Excel), znalost KS Programu výhodou, ŘP „B“, 5 týdnů dovolené, osobní ohodnocení, příspěvek z FKSP, možnost závodního stravování, zázemí stabilní organizace, zdarma účast na vzdělávacích kurzech, práce v příjemném prostředí, motivační dopis, profesní životopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání do 25. 8. 2023 do 12.00 hod. na e-mail – uchazeči, kteří budou splňovat požadované náležitosti, budou pozváni k výběrovému řízení, které se uskuteční 28.8.2023 v 8.30 hod. na ředitelství Sociálních služeb Uh. Hradiště, p.o., Štěpnická 1139, Uh. Hradiště
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?