- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro seniory
Dispečer mezinárodní kamionové dopravy vyhledává nové zakázky, přiděluje práci řidičům. Zodpovídá za správnost objednávek, přebírá doklady od řidičů, vybavuje a předává vše potřebné řidičům k jízdě, neprodleně řeší vzniklé problémy při přepravě a pomáhá řidičům při přepravě. Zadává elektronické stazky, podklady k fakturaci, vyhodnocuje přepravy, zadává podklady pro mzdy řidičům.
Pozice je vhodná i pro absolventy, rádi zaškolíme a vše naučíme.
DRUH PRACOVNÍHO POMĚRU
" hlavní pracovní poměr
ODMĚNA
" odvíjející se od Vašich dosavadních zkušeností, nasazení, výsledků, odbornosti a schopností v rozmezí 30.000,– Kč – 40.000,– Kč
POŽADUJEME
" minimálně výuční list nebo maturitu
" ochotu se vzdělávat, být týmový hráč, pracovitost a dochvilnost
" organizační a komunikační schopnosti, odolnost proti stresu
" řidičské oprávnění skupiny B výhodou
" znalost práce na PC (MS Office)
" zodpovědnost za svěřené hodnoty
" pozitivní a vstřícný přístup
" znalost cizího jazyka výhodou (AJ, NJ)
CO MŮŽEME NABÍDNOUT
" správu moderního, pravidelně obměňovaného vozového parku (tahače značek Volvo a Mercedes, autobusy značek Volvo, Setra a Neoplan)
" zázemí a vstřícnost stabilní rodinné firmy s vlastním servisem (podnikáme nepřetržitě od roku 1994)
" smlouvu na dobu neurčitou
" možnost tankování PHM za firemní ceny
" příspěvek na dojíždění od 25 km
" možnost servisování vlastních vozidel
" odměny nad rámec mzdy za vykonanou práci
" možnost zapůjčení firemního vozidla
" pravidelně vyplácenou měsíční mzdu
" možnost týdenních záloh
" mzdu odvíjející se od Vašich dosavadních zkušeností, odbornosti a schopností
" firemní akce
" firemní tarify
" zajistíme veškerá potřebná školení
ZAUJALA VÁS TATO NABÍDKA?
Pošlete nám svůj životopis na e-mail (kde uveďte i telefonní kontakt na Vás), následně se s Vámi spojíme a domluvíme si osobní schůzku na firmě (Brno, Komárov, Železná 18).

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.