- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
dispečer/ka v režimu krátký / dlouhý týden v rodinné, certifikované firmě se slušnou perspektivou, energií a profesionálním přístupem, stabilní zaměstnání v profesionálním mladém kolektivu, půlroční prémie dle odvedené práce, příspěvek na PHM, možnost dalšího vzdělávání a profes. rozvoje – školení, vzdělávací kurzy, cestovní pojištění, notebook, mobilní telefon, prémie, příspěvek na dopravu, znalost AJ na výborné úrovni slovem i písmem, profesionální přístup, další cizí jazyk výhodou, praxe a všeobecné znalosti v dopravě a na obdobné pozici min. 1 rok, práce na PC (MS Office, Internet, e-mail), organizační schopnosti a seberealizace, odolnost vůči stresu, samostatnost, trpělivost, zodpovědnost, spolehlivost, flexibilita, výborné komunikační schopnosti a slušné vystupování, orientace na přesnost, cíl a výsledek, trestní bezúhonnost, ŘP „B“ – aktivní řidič, každodenní komunikace a spolupráce se zahraničním partnerem, znalost AETR a Nařízení ES č. 561/2006, denní reporting, plánování střídání řidičů a zajišťování komunikace mezi řidičem a firmou, vyřizování a zpracování objednávek a následné organizování zajištění přeprav, nakládek a vykládek, aktivní dohled a kontrola aktuální situace u jednotlivých vozidel a následné předávání informací v rámci organizace, aktivní kontrola realizace přepravního procesu, sledování neshod, jejich evidence a následná nápravná opatření, okamžité řešení problémů při přepravách, nakládkách a vykládkách, zpracování příslušné každodenní administrativy, příprava podkladů pro tvorbu reportů a statistik, zodpovědnost za kvalitu a profitabilitu svěřených přeprav, spolupráce při řešení havarijních situací, spolupráce s ostatními členy společnosti, účast na poradách, vytváření pozitivní kultury firmy, plnění dalších úkolů ze strany vedení společnosti, více informací na www.aerosped.cz, životopis na e-mail

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.