- 33 280 – 49 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Možný i zkrácený pracovní úvazek.
ÚČETNÍ + REFERENT/KA OBECNÍHO ÚŘADU
s těmito požadavky a podmínkami pro uchazeče:
Druh práce: účetní + referent/ka obecního úřadu
Zařazení: úředník
Platové zařazení: 9. platová třída a stupeň podle délky uznané praxe v souladu
s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve
veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů; možnost postupného
přiznání osobního příplatku dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění
pozdějších předpisů
Pracovní poměr: na dobu neurčitou se zkušební dobou 3 měsíců
Místo výkonu práce: obec Jíkev
Úvazek: zkrácený, 37,5 hod./týdně
Charakteristika vykonávané práce:
• podatelna – příjem, evidence a odesílání písemností, vedení elektronického
systému spisové služby, elektronické podatelny a datových schránek,
• spisovna a archivace písemností obce a obecního úřadu – systematické
ukládání písemností,
• zajištění průběžné aktualizace úřední desky, včetně elektronické – vyvěšování,
svěšení a evidence vyvěšovaných úředních listin, vyhlášek, odesílání vyhlášek po
svěšení správním orgánům, vedení evidence zveřejněných dokumentů,
• majetek obce – zajištění komplexní agendy nemovitého majetku obce
• evidence veškerých smluv uzavřených obcí
• kopírování dokumentů.
účetnictví obce – evidence faktur, vystavování faktur, kompletní účtování
účetních případů, zpracování finančních výkazů, evidence hotovostní pokladny,
zpracování mzdové agendy
Požadované vzdělání: ukončené středoškolské vzdělání zakončené maturitní
zkouškou
Předpoklady: fyzická osoba starší 18 let, státní občan České republiky nebo cizí státní občan s trvalým pobytem v České republice, způsobilost k právním úkonům, trestní bezúhonnost, znalost účetnictví podmínkou;
Jiné požadavky Obce Jíkev pro vznik pracovního poměru:
• schopnost třídit a zpracovávat informace
• řidičský průkaz skupiny B
• znalost práce na PC (MS Windows, MS Office)
• komunikativnost, spolehlivost, samostatnost
• společenská úroveň jednání a vystupování
• odolnost vůči stresu, vysoké pracovní nasazení
• ochota se dále vzdělávat,
Předpokládaný nástup: 1.7.2024
Požadované doklady:
Přihláška musí obsahovat:
• jméno, příjmení a titul uchazeče
• datum a místo narození uchazeče
• státní příslušnost uchazeče
• místo trvalého pobytu uchazeče, (telefonický a případně e-mailový kontakt)
• číslo občanského průkazu
• datum a podpis uchazeče.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo pracovní místo neobsadit, případně výběrové
řízení zrušit kdykoliv v jeho průběhu.
Přihlášku a výše uvedené dokumenty zasílejte do 11.3.2024 (tímto termínem je
stanoveno datum doručení přihlášky včetně požadovaných dokumentů, nikoliv
datum jejich odeslání) na adresu Obecního úřadu Jíkev, starostka, Jíkev 120, s
označením NEOTVÍRAT „Přihláška do VŘ Účetní + Referent/ka obecního
úřadu Jíkev“.
Podrobné informace o výběrovém řízení jsou zveřejněny na web. stránkách obce:
http://www.jikev.cz
Kontaktovat nás můžete e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?