- 33 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
Starostka Obce Zátor vyhlašuje v souladu s ust. § 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů, veřejnou výzvu na obsazení pracovního místa úředníka územně samosprávného celku – referent/referentka Obecního úřadu Zátor. Místem výkonu práce je Zátor. Pracovní poměr bude sjednán na dobu neurčitou se zkušební dobu, s možností nástupu do pracovního poměru od září 2025, případně dohodou.
I. ZÁKONNÉ PŘEDPOKLADY:
Úředníkem se může stát fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická
osoba, která je cizím státním občanem a má v České republice trvalý pobyt a dosáhla:
III. DALŠÍ INFORMACE:
Přihlášku a popis pracovního místa nalezne zájemce na stránkách obce www.zator.cz nebo si je
může vyzvednout u starostky obce.
V přihlášce jsou uvedeny i povinné přílohy, které je zájemce povinen vyplnit a doručit na adresu:
Obec Zátor, Zátor 107, 793 16 Zátor.
Do výběrového řízení se nelze přihlásit elektronicky z důvodu nutnosti doložení zákonem předepsaných a podepsaných dokladů.
Zájemci, kteří splní požadované předpoklady stanovené ve veřejné výzvě, mohou být vyzváni k účasti na pohovoru, prostřednictvím jimi uvedeného emailu.
PLATOVÉ ZAŘAZENÍ A PODMÍNKY:
Platové zařazení je v souladu s nařízením vlády č. 222/2010 Sb., o katalogu prací ve veřejných
službách a správě, ve znění pozdějších předpisů – 9. platová třída. Platový tarif bude stanoven
v závislosti na započitatelné praxi. Platové podmínky jsou v souladu se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů.
Přihlášku s požadovanými doklady doručte v uzavřené obálce na adresu Obec Zátor, Zátor 107, 793 16 Zátor tak, aby ji vyhlašovatel obdržel v podatelně nejpozději do 04. 08. 2025.
Obálku označte „Výběrové řízení na referent/referentka Obecního úřadu Zátor -
NEOTVÍRAT“.
Bližší informace podá Ing. Salome Sýkorová, starostka obce, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail:
sý popř. e-mail přes .
Vyhlašovatel si vymiňuj e p rávo nevybrat žádného z přihlášených zájemců a zrušit výběrové řízení kdykoli v jeho průběhu bez udání důvodu.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?