- 19 000 – 21 500 Kč
- Zkrácený úvazek
Předpoklady pro výkon funkce: dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., v platném znění:
SŠ vzdělání s maturitou ekonomického směru, orientace v ekonomické problematice organizací, u kterých hlavním předmětem činnosti není podnikání, zejména spolky, církve a náboženské společnosti – výhodou; orientace v účetnictví jednotek, které jsou územními samosprávnými celky, příspěvkovými organizacemi, státními fondy a organizačními složkami státu – výhodou; orientace v činnostech spojených s financováním transferů – výhodou; zkušenosti s financováním prostřednictvím veřejné podpory – výhodou; znalost zákonů v platném znění, zejména: zákona č. 250/2000 Sb., o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákona č. 320/2001 Sb., o finanční kontrole, zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví, vyhlášky č. 410/2009 Sb., vyhlášky č. 416/2004 Sb.; znalost zákonů v platném znění č. 128/2000 Sb., 218/2000 Sb., vyhláška 323/2002 Sb. o rozpočtové skladbě; orientace v problematice pohledávek, závazků a majetku; dovednosti v komunikaci na úrovni řídících a kontrolních orgánů společností zřizovaných a zakládaných obcí; organizační schopnosti, profesionální vystupování, schopnost jednat s klientem, schopnost samostatného jednání a rozhodování, zodpovědnost a preciznost, dobrý zdravotní stav.
Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
přesné označení výběrového řízení o jméno, příjmení, titul uchazeče o datum a místo narození o státní příslušnost uchazeče o místo trvalého pobytu uchazeče o číslo občanského průkazu o kontaktní telefonní číslo o datum a podpis uchazeče.
Požadované doklady:
Pokud uchazeč podá přihlášku prostřednictvím datové schránky, bude nutné u výpisu z evidence rejstříku trestů, dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání a osvědčení vydaného MV zajistit pravost dokumentu jeho konverzí s ověřením shody obsahu a připojením ověřovací doložky; nebo tyto doručit vyhlašovateli v listinné podobě.
Plat: 9. platová třída + osobní ohodnocení, pracoviště Opava, nástup dle dohody.
Písemnou přihlášku s výše uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 26 Opava. Na obálku uveďte: „Neotvírat, výběrové řízení“. Termín ukončení příjmu přihlášek: 16.10.2017.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu bez udání důvodů. Poznámka: pracoviště Magistrátu města Opavy jsou v režimu nekuřáckých pracovišť.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?