- 35 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

KO: Majdanicsová Pavlína Bc., e-mail přes zobrazit tel. číslo
, tel.:Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
přesné označení výběrového řízení o jméno, příjmení a titul uchazeče o datum a místo narození o státní příslušnost uchazeče o místo trvalého pobytu uchazeče o číslo občanského průkazu o kontaktní telefonní číslo o datum a podpis uchazeče.
i dodatek k diplomu; příp. vysvědčení o státní zkoušce – u diplomů vydaných do konce roku 2005). Pokud uchazeč podá přihlášku prostřednictvím datové schránky, bude nutné u výpisu z evidence RT
a dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zajistit pravost dokumentu jeho konverzí s ověřením shody obsahu a připojením ověřovací doložky nebo tyto doručit vyhlašovateli v listinné podobě.
Platové zařazení: platová třída 10, stupeň podle délky uznané praxe (Kč 23.390,– až 34.370,–) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Písemnou přihlášku s výše uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava.
Na obálku uveďte: „Neotvírat, výběrové řízení“. Termín ukončení příjmu přihlášek: 22. 2. 2023
Předpokládaný nástup: možný ihned
Charakteristika vykonávané práce:
Prestižní práce na odboru kancelář primátora Vám nabízí příležitost být u dění ve městě a podílet se na určování jeho směru. Budete řešit nastavení marketingové strategie a její realizaci, změnu grafického manuálu města, rozvoj zahraničních vztahů.
Konkrétně Vás čeká:
příprava, zajišťování a rozvoj zahraničních vztahů města včetně vyřizování korespondence a komunikace se zahraničními partnery města, příprava a realizace zahraničních projektů v rámci programů přeshraniční a mezinárodní spolupráce, zajišťování prezentace města v zahraničí, podíl na tvorbě a realizaci marketingové strategie města, příprava prezentačních materiálů města, řešení jednotného vizuálního stylu města včetně dohledu nad užíváním znaku a loga města, hodnocení přínosů akcí podporovaných městem pro PR města
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.