- 46 314 Kč
- Plný úvazek

KO: Majdanicsová Pavlína Bc., e-mail přes zobrazit tel. číslo
, tel.:Písemná přihláška k výběrovému řízení musí obsahovat:
přesné označení výběrového řízení o jméno, příjmení a titul uchazeče o datum a místo narození o státní příslušnost uchazeče o místo trvalého pobytu uchazeče o číslo občanského průkazu o kontaktní telefonní číslo o datum a podpis uchazeče.
i dodatek k diplomu; příp. vysvědčení o státní zkoušce – u diplomů vydaných do konce roku 2005). Pokud uchazeč podá přihlášku prostřednictvím datové schránky, bude nutné u výpisu z evidence RT
a dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zajistit pravost dokumentu jeho konverzí s ověřením shody obsahu a připojením ověřovací doložky nebo tyto doručit vyhlašovateli v listinné podobě.
Platové zařazení: platová třída 10, stupeň podle délky uznané praxe (Kč 23.390,– až 34.370,–) v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; možnost postupného přiznání osobního příplatku – dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Písemnou přihlášku s výše uvedenými materiály zasílejte poštou nebo odevzdejte osobně v podatelně Magistrátu města Opavy na adrese: Magistrát města Opavy, personální a mzdové oddělení, Horní náměstí 69, 746 01, Opava.
Na obálku uveďte: „Neotvírat, výběrové řízení“. Termín ukončení příjmu přihlášek: 22. 2. 2023
Předpokládaný nástup: možný ihned
Charakteristika vykonávané práce:
Prestižní práce na odboru kancelář primátora Vám nabízí příležitost být u dění ve městě a podílet se na určování jeho směru. Budete řešit nastavení marketingové strategie a její realizaci, změnu grafického manuálu města, rozvoj zahraničních vztahů.
Konkrétně Vás čeká:
příprava, zajišťování a rozvoj zahraničních vztahů města včetně vyřizování korespondence a komunikace se zahraničními partnery města, příprava a realizace zahraničních projektů v rámci programů přeshraniční a mezinárodní spolupráce, zajišťování prezentace města v zahraničí, podíl na tvorbě a realizaci marketingové strategie města, příprava prezentačních materiálů města, řešení jednotného vizuálního stylu města včetně dohledu nad užíváním znaku a loga města, hodnocení přínosů akcí podporovaných městem pro PR města
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?