Co Vás čeká:
• Komunikace se zájemci o sociální službu a jejich blízkými.
• Provádění sociálního šetření.
• Poskytování základního a odborného sociálního poradenství v kontextu sociálních služeb.
• Příjem klientů do sociální služby domova pro osoby se zdravotním postižením.
• Příprava návrhu smlouvy o poskytování sociální služby včetně dodatků.
• Vedení sociální dokumentace.
• Metodické vedení individuálního plánování ve službě včetně zpracování, vyhodnocování a kontroly plnění individuálních plánů klientů.
• Zabezpečení sociální agendy včetně řešení sociálně právních problémů ve službě a komunikace s opatrovníky a dalšími úřady.
• Vytváření koncepce sociální práce.
• Monitoring kvality poskytované péče.
• Spolupráce na aktualizaci vnitřních předpisů organizace, pracovních postupů, metodik a standardů kvality.
• Práce v IS Cygnus 2.

Co od Vás požadujeme:
• Vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání splňující kvalifikační požadavky dle zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách, v platném znění, tj. v oboru sociální práce, sociální/speciální pedagogika, sociální politika apod.
• Dobrá znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a vyhlášky č. 505/2006 Sb., v platném znění, znalost standardů kvality sociálních služeb.
• Trestní bezúhonnost a zdravotní způsobilost.
• Praxe na obdobné pozici výhodou, ale není podmínkou.
• Zkušenosti s prací s lidmi s mentálním a kombinovaným postižením výhodou.
• Schopnost samostatné práce i spolupráce v týmu.
• Dobré komunikační a organizační dovednosti.
• Pečlivost, samostatnost a spolehlivost při plnění svěřených úkolů.
• Ochota učit se novým věcem a dále se profesně rozvíjet.
• Uživatelská znalost práce na PC (MS Office, e-mail, internet).
• Řidičský průkaz skupiny B podmínkou (aktivní řidič), schopnost a ochota řídit služební vozidla.

Co Vám nabízíme:
• Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, s možností následného prodloužení.
• Hrubý plat od 40.000 Kč (výše platu je určena dle platových tabulek v závislosti na započitatelné praxi na základě Nařízení vlády č. 341/2017 Sb.).
• Pestrou, smysluplnou a naplňující práci s možností profesního růstu.
• Možnost účasti na odborných kurzech, školeních a stážích.
V případě zájmu o tuto pracovní pozici zašlete svůj životopis spolu s krátkým motivačním dopisem na e-mail: Odpovědět na inzerát, nejpozději do 31. 12. 2025 včetně, do předmětu uveďte Sociální pracovník – DOZP Zlín.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. | OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s… | Zlín Zlín
  • 100 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Handicap Zlín, z.s., EUC a.s., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., ALZHEIMER HOME z.ú.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Lékař / Lékařka, Sanitář / Sanitářka, Zdravotní bratr / sestra, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Zlín, centrum, Zlín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

na dobu určitou zájem zkušenost