- Plný úvazek
VŠECHNY INFORMACE OHLEDNĚ VÝBĚROVÉHO ŘÍZENÍ A O NÁLEŽITOSTECH PŘIHLÁŠKY NALEZNETE NA ADRESE: www.zamberk.cz/úřední deska/personální záležitosti
Referent/ka pohledávek, pracovní poměr na dobu neurčitou, platová třída 10
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné
vzdělání, dobré komunikační schopnosti, dovednost pracovat na PC a samostatnost.
Výhodou: znalost správního řízení a praxe ve správě pohledávek.
Předpoklady: státní občanství ČR, u cizího státního občana trvalý pobyt v ČR, dosažení
věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost.
Popis činnosti: správa a vymáhání pokut uložených Městským úřadem Žamberk a Městskou policií Žamberk a nákladů řízení dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, v platném znění.
Vedení insolvenčního řízení dle zákona č. 182/2006 Sb. o úpadku a způsobech jeho řešení (insolvenční zákon), v platném znění.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, možnost trvalého a průběžného vzdělávání a osobního růstu,
5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, 2 dny studijního volna, stravenkový paušál, příspěvek na penzijní připojištění, benefit kartu, pojištění odpovědnosti, další benefity a zajímavé akce pro zaměstnance.
Uchazeč předloží písemnou přihlášku, která musí obsahovat tyto náležitosti:
jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození uchazeče, státní příslušnost uchazeče,
místo trvalého pobytu uchazeče, číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana, datum a podpis uchazeče, kontaktní spojení.
Informace o rozsahu zpracování osobních údajů uchazeče jsou uvedeny ve formuláři „Přihláška do výběrového řízení“, která je přílohou tohoto oznámení, nebo na www.zamberk.cz, úřední deska, personální záležitosti.
K přihlášce je nutno přiložit:
• motivační dopis,
• strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a odborných
znalostech a dovednostech,
• výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též
obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem (pokud takový doklad
domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením),
• ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Předpokládaný termín nástupu: únor 2023, příp. dle dohody
Místo výkonu práce: Městský úřad Žamberk
Své přihlášky v písemné podobě doručte nejpozději do 21.11.2022 včetně na adresu:
Městský úřad Žamberk, vedoucí kanceláře tajemníka, Masarykovo nám. 166, 564 01 Žamberk
Telefon: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes .
Obálku označte: „NEOTVÍRAT, VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ FIN“
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení i bez uvedení důvodu kdykoliv v jeho průběhu
zrušit, nebo neuzavřít pracovní smlouvu s žádným ze zájemců, kteří doručili přihlášku.
Poskytnuté osobní údaje uvedené v přihlášce budou zpracovávány výhradně pro účely tohoto
výběrového řízení v souladu s platnými právními předpisy.
Náležitosti přihlášky jsou povinně poskytovanými údaji v souladu se zákonem č. 312/2002 Sb.,
o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů. Poskytnuté osobní údaje budou zpřístupněny pouze zaměstnancům zajišťujícím administraci výběrového řízení
a členům výběrové komise.
Po skončení výběrového řízení budou neúspěšným uchazečům vráceny přílohy zaslané
s přihláškou do výběrového řízení. V případě, že se zásilka vrátí jako nedoručená, budou všechny dokumenty uchazeče skartovány.
Podle ust. § 9 odst. 6 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků
a o změně některých zákonů, nesou uchazeči náklady, které jim účastí ve výběrovém řízení vznikly.



