- 31 570 – 40 250 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Místo výkonu práce Poběžovice u Holic.
Nástup dle dohody.
Náplň práce spočívá ve výpomoci celkového chodu kanceláře a recepce firmy (přivítání a ohlašování návštěv, proaktivní přístup k zákazníkům – kompletní péče během celé jejich návštěvy), roztřídění došlé korespondence, drobné nákupy pro kancelář a výrobu. Vyřizování emailových nebo telefonických poptávek či objednávek (přijaté x vydané), odesílání zásilek pomocí spedičních firem PPL, UPS, Fedex, Schenker – logistická organizace (poptávka cen dopravy) a další administrativní činnost spojená s prací na počítači. Výhodou budou znalosti v oblasti obchodní korespondence, obstarání firemní recepce, práce na PC – MS Exel, Word, Outlook, účetní software Pohoda. Dále zkušenosti s prací s lidmi a příjemné vystupování. Pracovní doba 7:30 – 16:00.
Nabízíme práci ve stabilní, prosperující a moderní české firmě, která se zabývá výrobou brzdových komponentů. Práce v přátelském kolektivu v příjemném a moderním prostředí spolu s adekvátním finančním ohodnocením s možností každoročního růstu.
Zaměstnanecké výhody:Práce na jednosměnný provoz, příspěvek na stravování, finanční zvýhodnění nekuřáků, prémie za aktivitu.
Místo vhodné pro absolventy.
První kontakt emailem nebo telefonicky v době 07:30 – 16.00
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.