O nás

Jsme poradenská firma a máme vlastní tým několika desítek odborníků. Našim klientům zajišťujeme veškerý servis jejich dotačních projektů. Pracujeme pro malé i velké, rodinné, české i nadnárodní podniky. Zabýváme se projekty ve výzkumu a vývoji, energetice, digitalizaci, životním prostředí nebo rozvoji podnikání. Máme před sebou nové dotační programy a nové výzvy.

Chcete růst? Pojďte růst s námi!

Hledáme nové kolegyně a kolegy na pozici Office asistent/ka (administrativní pracovník / pracovnice).

Proč se k nám přihlásit?

  • Jsme zavedení, máme dlouholetou tradici, cenné zkušenosti i perspektivu.
  • Naši klienti jsou z rozličných odvětví, máme tak velice pestrou práci.
  • Nabízíme dlouhodobé pracovní uplatnění na kreativní a zajímavé pozici.
  • Máme zázemí, svým kolegům zajišťujeme veškerou podporu, včetně pravidelných školení.
  • Nejsme korporace, jsme pružní a umíme rychle reagovat na potřeby kolegů i trhu.
  • Jsme připraveni naslouchat Vašim nápadům a podporovat Vaši seberealizaci.
  • Pracujeme v týmu a zakládáme si na přátelských vztazích.

Jakou osobnost hledáme?

  • Pozitivně naladěného člověka s chutí do práce a potřebou se rozvíjet.
  • Komunikativní a empatickou osobnost s příjemným a profesionálním vystupováním.
  • Samostatného, pečlivého a odpovědného jedince s kreativním přístupem, smyslem pro detail a zodpovědným přístupem k práci.
  • Kolegu / kolegyni s ochotou na sobě neustále pracovat a učit se novým věcem.

Co u nás budete mít na starosti?

  • Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti.
  • Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci.
  • Jednání s úřady a institucemi, pošta.
  • Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti.
  • Spolupráce při vedení účetnictví společnosti (pokladna, fakturace, mzdová agenda).
  • Vedení spisovny, vedení evidence kancelářských zásob.
  • Poradenství v oblasti dotací – tvorba dotačních analýz pro klienty společnosti.
  • Zpracovávání smluv, nabídek a dalších podkladů.
  • Zpracování dat, aktualizace interních informačních systémů.

Co požadujeme?

  • VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru.
  • Znalost angličtiny, případně dalšího cizího jazyka, min. na úrovni B1.
  • Dobrá znalost práce na PC a MS Office.
  • Orientaci v podvojném účetnictví firem – výhodou podrobnější znalost účetnictví, zvláště pak mzdového.
  • Pečlivost, systematičnost, samostatnost a schopnost organizace práce.
  • Aktivní a pozitivní přistup k práci a k zadaným úkolům.
  • Aktivní řízení vozidla, řidičský průkaz skupiny B.
  • Příjemné vystupování.
  • Schopnost týmové práce.
  • Časovou flexibilitu.

Informace o pozici:

  • Místo výkonu práce: Jihlava.
  • Typ pracovního vztahu: trvalý pracovní poměr, pracovní smlouva.
  • Termín nástupu: ihned.

Padli jsme Vám do oka? Zašlete nám svůj životopis s fotografií a pár řádků, proč byste právě Vy měl/a být ta pravá posila našeho týmu. Rádi se pak s Vámi následně potkáme na osobní schůzce a projdeme podrobnosti.

Benefity

  • Práce z domova
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
Rhenus Home Delivery s.r.o. | Rhenus Home Delivery s.r.o. | Chrášťany, Praha-západ Chrášťany, Praha-západ
  • 15 000 – 17 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 4. ledna
SKLÁRNY MORAVIA, akciová společnost | SKLÁRNY MORAVIA, akciová… | Úsobrno Úsobrno
  • 40 000 – 44 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. června
Dětský domov se školou a základní škola, Ostrava-Kunčice, Jeseninova 4 | Dětský domov se školou a… | Ostrava Ostrava
  • 25 040 – 31 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
Fastenal Europe, s.r.o. | Fastenal Europe, s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
NÁBYTEK ŠUBRT výroba a prodej s.r.o. | NÁBYTEK ŠUBRT výroba a prodej… | Hořice, Jičín Hořice, Jičín
  • 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
BLANKYT PLUS spol. s r.o. | BLANKYT PLUS spol. s r.o. | Valašské Meziříčí Valašské Meziříčí
  • 18 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
TVARMETAL s.r.o. | TVARMETAL s.r.o. | Vysoké Mýto Vysoké Mýto
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
AV Retail, s.r.o. | AV Retail, s.r.o. | Praha Praha
  • 26 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. června
ČTYŘI SESTRY s.r.o. | ČTYŘI SESTRY s.r.o. | Kutná Hora Kutná Hora
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. června
AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Brno Brno
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
WE|DO CZ s.r.o. | WE|DO CZ s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. května
ADYTON s.r.o., (angl. Ltd, něm. GmbH, franc. S.R.L.A.) | ADYTON s.r.o., (angl. Ltd,… | Čestlice Čestlice
  • 26 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Grafton Recruitment s.r.o., Jobs Contact Personal, s.r.o., KRONOSPAN CR,spol. s r.o., O.K. solution, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Proveon, a.s., JCOS s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Louda Auto a.s., O2 Czech Republic a.s., LPP Czech Republic, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Věra Pietrasová, AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Petr Havlík, VKUS-BUSTAN s.r.o., SAFE LOGIC s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Překladatel / Překladatelka, Recepční, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Kurýr / Kurýrka, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Investiční makléř / makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Úvěrový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Obsluha lidí, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Náborář / Náborářka, Mistr / Mistrová, Montážník / Montážnice, Projektant / Projektantka, Revizní technik / technička, Stavební dozor, Stavební technik / technička, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Provozní ředitel / ředitelka (COO), Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Automechanik / Automechanička, Dělník / Dělnice, Mechanik / Mechanička, Servisní technik / technička, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Strážný / Strážná, Vrátný / Vrátná, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Jihlava, Celá ČR, Hruškové Dvory, Jihlava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT