O nás

Jsme poradenská firma a máme vlastní tým několika desítek odborníků. Našim klientům zajišťujeme veškerý servis jejich dotačních projektů. Pracujeme pro malé i velké, rodinné, české i nadnárodní podniky. Zabýváme se projekty ve výzkumu a vývoji, energetice, digitalizaci, životním prostředí nebo rozvoji podnikání. Máme před sebou nové dotační programy a nové výzvy.

Chcete růst? Pojďte růst s námi!

Hledáme nové kolegyně a kolegy na pozici Office asistent/ka (administrativní pracovník / pracovnice).

Proč se k nám přihlásit?

  • Jsme zavedení, máme dlouholetou tradici, cenné zkušenosti i perspektivu.
  • Naši klienti jsou z rozličných odvětví, máme tak velice pestrou práci.
  • Nabízíme dlouhodobé pracovní uplatnění na kreativní a zajímavé pozici.
  • Máme zázemí, svým kolegům zajišťujeme veškerou podporu, včetně pravidelných školení.
  • Nejsme korporace, jsme pružní a umíme rychle reagovat na potřeby kolegů i trhu.
  • Jsme připraveni naslouchat Vašim nápadům a podporovat Vaši seberealizaci.
  • Pracujeme v týmu a zakládáme si na přátelských vztazích.

Jakou osobnost hledáme?

  • Pozitivně naladěného člověka s chutí do práce a potřebou se rozvíjet.
  • Komunikativní a empatickou osobnost s příjemným a profesionálním vystupováním.
  • Samostatného, pečlivého a odpovědného jedince s kreativním přístupem, smyslem pro detail a zodpovědným přístupem k práci.
  • Kolegu / kolegyni s ochotou na sobě neustále pracovat a učit se novým věcem.

Co u nás budete mít na starosti?

  • Vedení administrativní agendy společnosti, organizační podpora vedení společnosti.
  • Zajištění chodu kanceláře, komunikace s klienty, dodavateli a zaměstnanci.
  • Jednání s úřady a institucemi, pošta.
  • Spolupráce na propagaci a reprezentaci společnosti.
  • Spolupráce při vedení účetnictví společnosti (pokladna, fakturace, mzdová agenda).
  • Vedení spisovny, vedení evidence kancelářských zásob.
  • Poradenství v oblasti dotací – tvorba dotačních analýz pro klienty společnosti.
  • Zpracovávání smluv, nabídek a dalších podkladů.
  • Zpracování dat, aktualizace interních informačních systémů.

Co požadujeme?

  • VŠ vzdělání, ideálně ekonomického směru.
  • Znalost angličtiny, případně dalšího cizího jazyka, min. na úrovni B1.
  • Dobrá znalost práce na PC a MS Office.
  • Orientaci v podvojném účetnictví firem – výhodou podrobnější znalost účetnictví, zvláště pak mzdového.
  • Pečlivost, systematičnost, samostatnost a schopnost organizace práce.
  • Aktivní a pozitivní přistup k práci a k zadaným úkolům.
  • Aktivní řízení vozidla, řidičský průkaz skupiny B.
  • Příjemné vystupování.
  • Schopnost týmové práce.
  • Časovou flexibilitu.

Informace o pozici:

  • Místo výkonu práce: Jihlava.
  • Typ pracovního vztahu: trvalý pracovní poměr, pracovní smlouva.
  • Termín nástupu: ihned.

Padli jsme Vám do oka? Zašlete nám svůj životopis s fotografií a pár řádků, proč byste právě Vy měl/a být ta pravá posila našeho týmu. Rádi se pak s Vámi následně potkáme na osobní schůzce a projdeme podrobnosti.

Benefity

  • Práce z domova
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Kafetérie
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Občerstvení na pracovišti

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 22. srpna
Rhenus Home Delivery s.r.o. | Rhenus Home Delivery s.r.o. | Chrášťany, Praha-západ Chrášťany, Praha-západ
  • 15 000 – 17 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro seniory
Zveřejněno: 4. ledna
SKLÁRNY MORAVIA, akciová společnost | SKLÁRNY MORAVIA, akciová… | Úsobrno Úsobrno
  • 40 000 – 44 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. června
Dětský domov se školou a základní škola, Ostrava-Kunčice, Jeseninova 4 | Dětský domov se školou a… | Ostrava Ostrava
  • 25 040 – 31 800 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
Fastenal Europe, s.r.o. | Fastenal Europe, s.r.o. | Brno Brno
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
NÁBYTEK ŠUBRT výroba a prodej s.r.o. | NÁBYTEK ŠUBRT výroba a prodej… | Hořice, Jičín Hořice, Jičín
  • 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
BLANKYT PLUS spol. s r.o. | BLANKYT PLUS spol. s r.o. | Valašské Meziříčí Valašské Meziříčí
  • 18 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
TVARMETAL s.r.o. | TVARMETAL s.r.o. | Vysoké Mýto Vysoké Mýto
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
AV Retail, s.r.o. | AV Retail, s.r.o. | Praha Praha
  • 26 000 – 31 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. června
ČTYŘI SESTRY s.r.o. | ČTYŘI SESTRY s.r.o. | Kutná Hora Kutná Hora
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. června
AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Brno Brno
  • 25 000 – 28 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června
WE|DO CZ s.r.o. | WE|DO CZ s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. května
ADYTON s.r.o., (angl. Ltd, něm. GmbH, franc. S.R.L.A.) | ADYTON s.r.o., (angl. Ltd,… | Čestlice Čestlice
  • 26 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. června

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, Deklarace odpovědného podnikání z. s., 21 Consult Group s.r.o., JOBSTART s.r.o., Petr Havlík, Louda Auto a.s., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Kurýr / Kurýrka, Řidič / Řidička, Investiční makléř / makléřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Sociální pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka kvality, Servisní technik / technička, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Přijímací technik / technička, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Jihlava, Jihlava, centrum, Celá ČR, Hruškové Dvory, Jihlava

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

agenda
Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT