- Plný úvazek

Vhodné pro osoby zdravotně znevýhodněné, OZP s max. 2.st. invalidity, OZP s invaliditou 3. st.
V případě zájmu zašlete životopis kontaktní osobě na e-mail e-mail přes Lenka Prokešová
Pomocný skladník – Ostrava
Jmenujeme se SMERO a jsme velkoobchod s kancelářskými potřebami. Náš svět ale netvoří jen tužky, izolepy a kancelářský nábytek. Nejdůležitější jsou pro nás zákazníci a jejich příběhy, starosti a potřeby. Správným výběrem vybavení jim šetříme čas i peníze. Už od roku 1998.
Právě teď přijmeme šikovného člověka do našeho skladu v Ostravě odkud začíná cesta kancelářských potřeb za novými majiteli.
Nástup je možný ihned a práce je pro osoby se zdravotním znevýhodněním nebo omezením OZZ/OZP. Pracovní doba při plném úvazku je od 7:00 – 15:30 hod. Možnost také 6 – 7 hod. zkráceného úvazku.
Co budete dělat:
Do skladu přijdete ráno a než se dáte do práce, můžete si dát s kolegy kafe.
Budete pracovat se čtečkou čárových kódů.
Přijímat zboží od dodavatelů a zařazovat je na správné pozice do regálů.
Kontrolovat přijímané zboží.
Součástí vaší práce bude také udržovat ve skladu pořádek.
Co nabízíme za dobře odvedenou práci:
Především dlouhodobou spolupráci na pracovní smlouvu.
Mzdu dostanete vždy včas.
Příspěvek na stravování.
Kartu do obchodního řetězce MAKRO.
Volné víkendy.
Budete mít také zaměstnanecké slevy na zboží.
Děti u nás vybavíte do školy za pár korun.
Jaký je náš ideální skladník:
Zvládne práci ve skladu i na počítači.
Je stejně spolehlivý a zodpovědný jako ostatní SMERáci.
Problémy řeší rychle a efektivně a rád se učí novým věcem.
VZV není podmínkou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?