- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou do 31.12.2022 s možností prodloužení smlouvy. Nástup od 1. 9. 2022 nebo dle domluvy. Práce na plný úvazek.
Mzda 30 000 Kč – odvíjí se od dosažené kvalifikace a praxe.
Náplň práce: výkon přímé práce s klienty na pozici sociálního pracovníka; kontrola evidence poskytovaných služeb a dalšího pravidelného výkaznictví; zapojení do personálních činností-podílení se na výběrovém řízení nových pracovníků, koordinace procesu zaškolování; zástup vedoucího v době jeho nepřítomnosti, plnění operativní úkolů vedoucí služby a ředitelky organizace
Požadavky: vzdělání dle zákona 108/2006 Sb., o sociálních službách – VOŠ nebo VŠ v oblasti sociální práce; trestní bezúhonnost; empatický a pozitivní přístup k cílové skupině; flexibilita, ochota cestovat (a to především hromadnou dopravou) na Náchodsku a Jaroměřsku; schopnost pracovat samostatně i v týmu; zodpovědnost; samostatnost
Zaměstnavatel nabízí: zkušený tým příjemných kolegů ochotných být nápomocni při zaučování; flexibilní pracovní dobu; k dispozici mobilní telefon a notebook; možnost vzdělávat se na různých kurzech a školeních; v případě jestě probíhajícího studia až 40 hod. studijního volna; dovolená navíc; příspěvek na stavování;
Pár vět o sobě a strukturovaný životopis zasílejte v elektronické podobě do 31. 7. 2022 v elektronické podobě na e-mailovou adresu
.Životopis musí obsahovat souhlas se zpracováním a uchováním osobních údajů pro účely výběrového řízení. Bez tohoto souhlasu na zaslaný životopis nebude brán zřetel a bude vymazán.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?