- 43 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Dokořán z. s. – Základním cílem všech činností spolku je celkové zkvalitnění života příslušníků cílové skupiny předcházením, snižováním a omezováním výskytu sociálně patologických jevů. Posláním organizace je poskytování sociálních služeb, realizace volnočasových programů a provázení dětí a mládeže obdobím dospívání realizováním činností, které napomáhají zdravému životnímu stylu, vzájemné toleranci, úctě a respektu k názorovým odlišnostem a životním postojům.
• vedoucí pracovník odpovídá za naplňování, kvalitu a rozvoj poskytované služby
• podílí se na přípravě a realizaci projektů
• vyhledává nové zdroje pro další aktivity organizace
• vede tým pracovníků
• koordinuje ambulantní i terénní formy práce
• podílí se na přímé práci s klienty včetně administrativy spojené s výkonem činnosti
• reprezentuje organizaci ve spolupráci s návaznou sítí služeb
• účastní se setkání pracovních skupin
• minimálně 2 roky praxe v sociálních službách vítána
• vzdělání dle zákona 108/2006 Sb., o soc. službách v platném znění
• znalost zákona 108/2006 Sb., o soc. službách a Vyhlášky č. 505/2006 Sb.
• dobré komunikační schopnosti a prezentační dovednosti
• trestní bezúhonnost, znalost práce na PC
• zajímavou a tvořivou práci v sociální oblasti, vedení malého týmu pracovníků
• práci pod supervizí, možnost dalšího profesního rozvoje
• možnost uplatnění svých zkušeností v dynamicky rozvíjející se organizaci
• pružnou pracovní dobu
• benefity: 25 dní dovolené, možnost práce v homeoffice, finanční prémie a bonusy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?