- 12 000 Kč
- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro zdravotně postižené
HLAVNÍ NÁPLŇ PRÁCE:
Papírové přijímání a vydávání zboží na sklad
Příprava dokumentů k rozvozu
Spojka mezi skladem a kanceláří
Příprava dokladů k fakturaci
Tvorba přepravních dokumentů
Evidence chybějícího materiálu
Nebudete muset tahat žádná těžká břemena.
Jsme sice chladírenská a mrazírenská společnost, ale v kancelářích máme pokojovou teplotu. :)
Není se čeho bát, jsme super kolektiv kolegů a tato pozice je nově vytvořená pro pomoc s optimálním fungováním skladu.
Vhodné i pro absolventy a osoby na rodičovské
Nastup: ihned
POŽADUJEME:
Min. SŠ vzdělání -
Druhý jazyk výhodou nikoliv podmínkou
Znalost Microsoft Office
Praxe na obdobné pozici výhodou
Komunikativnost a ochota učit se novým věcem
Dobré organizační schopnosti, analytické myšlení
Pečlivost, zodpovědnost a spolehlivost
NABÍZÍME:
ndividuální přístup vedení a majitele – nejsme korporát, uvítáme inovativní myšlení
Možnost osobního růstu a odborné kvalifikace – co bude potřeba tě naučíme
Karierní růst – asistentem to jen začíná
Silné zázemí kolegů a nejlepší firemní kultura – poradíme, pomůžeme a až se zaučíš, tak Ty pomůžeš nám svou odvedenou prací.
Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
Perspektivní zaměstnání, zázemí a stabilitu rychle rostoucí společnosti
Zajímavé finanční ohodnocení v závislosti na zkušenostech – u nás víte na čem jste a co čekat, žádné lži ani skryté manipulace.
Kávovar na pracovišti
První kontakt e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?