- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

Náplň práce: shromažďování a evidence legislativních požadavků na naše produkty u klíčových trhů, koordinace jejich zavedení v rámci technického úseku; řízení a aktivní zapojení do certifikace výrobků, potvrzení shody vlastností výrobků s legislativními a technickými požadavky v místě instalace produktu; sledování platnosti vydaných produktových certifikátů a jejich aktualizace; vypracování dokumentu prohlášení o shodě s legislativními požadavky EU; řízení analýzy rizik produktu (FMEA); koordinace návrhu a zavedení opatření ke snížení identifikovaných rizik; úzká spolupráce s technickým úsekem a úsekem kvality, ovšem i s obchodním oddělením a obchodními partnery Požadujeme: minimálně středoškolské vzdělání; znalost MS Office na uživatelské úrovni; anglický, případně německý jazyk alespoň na úrovni B2; řidičský průkaz skupiny B Co u vás oceníme? Přehled v oblasti technických požadavků na výrobky; zkušenosti v oblasti certifikace produktů výhodou; orientaci v analýze rizik, technických předpisech a bezpečnostních požadavcích na výrobky; schopnost rychle se zorientovat, pracovat samostatně, s pečlivostí a přiměřenou dávkou flexibility; organizační talent; chuť komunikovat a najít společné řešení. Zaměstnanecké výhody: Nabídneme vám náborový příspěvek 15 000 Kč a zároveň možnost flexibilně si řídit pracovní dobu a možnost dále se vzdělávat po odborné, osobnostní i jazykové stránce. Finanční odměna při splnění ročních výkonnostních cílů. K tomu je u nás samozřejmostí příspěvek na stravování, 3 sick days, 25 dnů dovolené, MultiSport karta, bezplatné či dotované vzdělávání, dárek při významných životních událostech, nabídka firemních akcí, permanentky, slevy a výhody u našich smluvních partnerů. Kontakt: e-mailem.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?