- 35 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro cizince
Referent/ka přestupkového řízení a vymáhání daňových nedoplatků
na Odbor organizační a právní Městského úřadu Kyjov
Popis pracovní činnosti: agenda přestupkového řízení ve věci veřejného pořádku, občanského soužití a majetku, tzn. projednávání přestupků a rozhodování o nich, vymáhání daňových nedoplatků dle daňového řádu (daňová exekuce).
Platové zařazení: tř. 10 dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě.
Termín nástupu: dohodou po ukončení VŘ – pracovní poměr na dobu určitou, zástup za MD.
Předpoklady a požadavky:
o předpoklady podle § 4 zák. č. 312/2002 Sb. (bezúhonnost, občanství ČR, způsobilost k právním úkonům, ovládání jednacího jazyka, další předpoklady pro výkon správních činností stanovené zvláštním právním předpisem)
o vysokoškolské vzdělání právního směru Bc. nebo Mgr. úrovně
o znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád, zákona č. 251/2016 Sb., o některých přestupcích, zákona č. 250/2016 Sb., o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich a zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, vítána
o praxe ve veřejné správě výhodou
o zkouška odborné způsobilosti dle zákona č. 312/2002 Sb. o úřednících územních samosprávných celků (§ 21, správa daní, poplatků a jiných obdobných peněžitých plnění) a zkouška odborné způsobilosti dle zákona č. 250/2016 Sb. o odpovědnosti za přestupky a řízení o nich výhodou
o znalost práce s PC – Word, Excel, PowerPoint, Internet
o řidičské oprávnění skupiny B
o vysoké pracovní nasazení
o umění jednat s lidmi (komunikační dovednosti)
o ochota dále se vzdělávat
Požadované doklady:
o Přihláška do výběrového řízení (ke stažení na stránkách města v sekci Volná místa)
o Strukturovaný životopis
o Výpis z evidence Rejstříku trestů (ne starší než 3 měsíce)
o Ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
Nabízíme: nárok na zaměstnanecké benefity, které zahrnují:
o pružnou pracovní dobu
o 5 týdnů dovolené, 4 hrazené sick days
o stravenky v hodnotě 90 Kč/den
o příspěvek na penzijní připojištění nebo životní pojištění
o příspěvky na kulturní akce
Obálku s výše uvedenými doklady označenou slovy „Výběrové řízení – referent/ka přestupkového řízení a vymáhání daňových nedoplatků – NEOTVÍRAT“ doručte na podatelnu úřadu nebo poštou na adresu: Městský úřad Kyjov, Personální útvar, Masarykovo nám. 30/1, 697 01 Kyjov. Do výběrového řízení budou zařazeny pouze přihlášky doručené nejpozději do 22. 11. 2019 do 14:30 hod. Další informace podá personalistka úřadu Ing. Helena Solaříková – tel: zobrazit tel. číslo nebo vedoucí odboru organizačního a právního Mgr. Filip Zdražil – tel. zobrazit tel. číslo .
Tajemník MěÚ Kyjov si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?