- 33 000 – 38 000 Kč
- Plný úvazek
Tajemnice Městského úřadu Přeštice vyhlašuje
VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ
dle zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně
některých zákonů (dále jen zákon o úřednících) na funkci:
referent/ka společné státní správy a samosprávy – vymáhání daňových nedoplatků
v plat. třídě 9.-10., na dobu určitou 1 rok, s nástupem nejlépe od 1.5. 2022
Předpoklady vzniku pracovního poměru:
úřednících
Lhůta pro podání písemných přihlášek končí dnem 25.4.2022 do 12.00 hodin
Přihlášku lze podat osobně v sekretariátu tajemnice MěÚ Přeštice, Masarykovo nám. 107,
Přeštice nebo zaslat poštou na adresu MěÚ v Přešticích.
Písemná přihláška uchazeče musí obsahovat tyto náležitosti:
státního občana
K přihlášce je nutno připojit tyto doklady:
odborných znalostech a dovednostech, motivační dopis, souhlas se zpracováním
osobních údajů
též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem; pokud
takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
osvědčení podle §9, odst.1 zákona číslo 451/1991 Sb.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.