PROJEKTOVÝ/Á MANAŽER/KA v oblasti měření a regulace řízení kvality

České Budějovice
40.000 – 60.000 Kč

Náplň práce:

  • Řízení projektů: zodpovědnost za plánování, organizování, řízení a kontrolu projektu a projektového týmu tak, aby byly splněny požadavky zákazníků ve stanoveném termínu a v rámci rozpočtu, zejména:
  • Zajištění a spolupráce při zpracování technické a cenové nabídky,
  • smluvní agenda,
  • řízení vývoje, realizace a zajištění kvality projektu,
  • řízení a spolupráce při zpracování dokumentace (technické a uživatelské dokumentace, dokumentace kvality)
  • řízení cash flow projektu a řízení kapacit,
  • spolupráce při zajištění materiálu,
  • předání zákazníkovi
  • komunikace s třetími stranami (zákazník, subdodavatelé a další).
  • orientace v právních předpisech a normách, jejich aplikace při realizaci projektů, přenos informací specialistům.

Dovednosti vhodné pro tuto pozici

  • Organizační a komunikační schopnosti,
  • technické myšlení a odborné znalosti (nejlépe z oblasti automatizace a řízení)
  • schopnost týmové práce,
  • zkušenosti případně ochota se zapracovat v procesech systému řízení kvality (ČSN ISO 9001:2015).

Požadujeme:

  • SŠ nebo VŠ vzdělání technického směru (nejlépe obor elektro-slaboproud, MaR, elektronika, IT nebo jaderné obory, obor není podmínkou),
  • znalost anglického jazyka
  • ŘP skupiny B.

Oceníme:

  • Znalost některých PLC, zkušenosti s programováním,
  • schopnost tvorby projektové dokumentace (CAD, ePlan),
  • znalost HW komponent a průmyslových komunikací.

Nabízíme:

  • Možnost zkráceného úvazku
  • Zázemí stabilní české společnosti, příjemné prostředí a přátelský kolektiv,
  • zajímavou, dlouhodobě perspektivní práci s pružnou pracovní dobou,
  • profesní růst a odborná školení,
  • motivující platové ohodnocení (fixní mzda + výkonnostní složka + odměny).

Zaměstnanecké výhody: Flexibilní začátek/konec pracovní doby, mimopracovní aktivity a firemní akce, bonusový systém odměňování, sick days
Kontakt e-mailem.

Sídlo firmy

dataPartner s.r.o.
Senovážné nám. 241/15
370 01 České Budějovice

IČO: 25178636
Datová schránka: t34x6im
Další informace:
GPS: 48.972072,14.476916,
S-JTSK: -755681.25 -1166454.54, RUIAN: 25288156

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

agenda auto zkušenost