Asistent/ka vedení a koordinátor/ka back office

Český Těšín
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Řidičské oprávnění
Skupina B

O nás

KOEXIMPO, spol. s r. o. je česká společnost, která funguje na trhu již více jak 30 let.

Ve svých začátcích se zaměřovala na papírnictví a kancelářské potřeby. V tomto odvětví je společnost KOEXIMPO jednou z nejdéle existujících firem v České republice. V roce 1996 KOEXIMPO vytvořilo značku FANDY zabývající se prodejem fotoalb, fotorámečků, psacích potřeb a kreativy. V roce 2002 vznikla spolupráce mezi KOEXIMPEM a dalšími čtyřmi společnostmi, zabývajícími se prodejem kancelářských potřeb a papírnictví, pod značkou Partner4Office. Nejmladším přírůstkem do rodiny se stal v roce 2010 LOVELEC zabývající se výrobou a prodejem elektrokol, od roku 2025 působí LOVELEC jako samostatná společnost.

Náplň práce:

  • administrativní podpora vedení: příprava dokumentů, smluv a jiných podkladů pro jednání a porady,
  • personální agenda (inzeráty, pohovory, dokumentace, onboarding, offboarding, atp.),
  • komunikace s úřady (např. ÚP, KHS apod.),
  • správa sekretariátu,
  • organizace schůzek a správa kalendáře,
  • správa a vedení firemní dokumentace,
  • správa docházkového systému,
  • zajišťování firemních akcí a školení,
  • a další dle potřeb.

Co od Vás očekáváme:

  • zkušenosti s administrativou minimálně 1 rok ( zkušenosti s prací v oblasti HR výhodou),
  • uživatelská znalost práce na PC (Office 365),
  • zvládnutý time management a určování priorit,
  • příjemné a solidní vystupování,
  • vstřícné a přátelské jednání,
  • samostatnost, flexibilitu, spolehlivost a odpovědnost,
  • min. dokončené SŠ vzdělání s maturitou,
  • polský jazyk slovem i písmem (výhodou)
  • anglický jazyk slovem i písmem (výhodou),
  • aktivní řidič sk. B

Co Vám můžeme nabídnout:

  • odpovídající platové ohodnocení,
  • možnost práce na zkrácený úvazek – dle domluvy,
  • možnost organizovat si denní práci dle potřeb a priorit,
  • fajn kolegy, se kterými budete v čilé komunikaci,
  • stravenkový paušál,
  • dovolenou 25 dní,
  • telefon s paušálem i pro soukromé účely.

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí

Sídlo firmy

KOEXIMPO, spol. s r.o.
Nádražní 41/5
737 01 Český Těšín

IČO: 18055826
Datová schránka: zz3f5s5
Další informace:
GPS: 49.744299826909,18.622861192666,
S-JTSK: -447023.23 -1113508.85, RUIAN: 5762227

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.