- 32 000 – 34 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Černoleská 2053
Popis služebního místa:
Organizuje, řídí, kontroluje a vede státní zaměstnance zařazené v oddělení.
Vydává rozhodnutí, povolení, osvědčení a plní další úkoly státní správy v ochraně veřejného zdraví na úseku hygieny obecné a komunální.
Plánuje, organizuje, řídí a provádí státní zdravotní dozor a další odborné činnosti podle zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů, které upravují působnost orgánu ochrany veřejného zdraví v rámci oboru hygieny obecné a komunální.
Zajišťuje plnění kontrolního plánu, úkolů hlavního hygienika a dalších odborných úkolů včetně jejich vyhodnocování za své oddělení.
Plní povinnosti dotčeného orgánu v řízeních vedených podle zvláštních předpisů, které se dotýkají zájmů chráněných orgánem ochrany veřejného zdraví v daném oboru.
Provádí šetření podnětů obyvatel, orgánů státní správy a samosprávy v oblasti životních (mimopracovních) podmínek (hluk, vibrace, neionizující záření, voda, apod.).
Projednává přestupky dle zákona o odpovědnosti za přestupky v rozsahu příkazního řízení a ukládání příkazových bloků v řízení na místě.
Spolupracuje na přípravě podkladů pro provádění analýz zdravotního stavu obyvatel kraje ve vztahu k faktorům životního prostředí a poskytují odbornou a materiální pomoc i při dalších činnostech v oblasti podpory veřejného zdraví.
Podílí se na monitorování vztahů zdravotního stavu obyvatelstva a faktorů životního prostředí a životních podmínek.
Spolupracuje se správními orgány a orgány samosprávy při tvorbě zdravotní politiky regionu.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 sick days
První kontakt: e-mailem, telefonicky

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.