- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracoviště: Černoleská 2053
Popis služebního místa:
Organizuje, řídí, kontroluje a vede státní zaměstnance zařazené v oddělení.
Vydává rozhodnutí, povolení, osvědčení a plní další úkoly státní správy v ochraně veřejného zdraví na úseku hygieny obecné a komunální.
Plánuje, organizuje, řídí a provádí státní zdravotní dozor a další odborné činnosti podle zákona č. 258/2000 Sb., o ochraně veřejného zdraví a o změně některých souvisejících zákonů, ve znění pozdějších předpisů, a dalších právních předpisů, které upravují působnost orgánu ochrany veřejného zdraví v rámci oboru hygieny obecné a komunální.
Zajišťuje plnění kontrolního plánu, úkolů hlavního hygienika a dalších odborných úkolů včetně jejich vyhodnocování za své oddělení.
Plní povinnosti dotčeného orgánu v řízeních vedených podle zvláštních předpisů, které se dotýkají zájmů chráněných orgánem ochrany veřejného zdraví v daném oboru.
Provádí šetření podnětů obyvatel, orgánů státní správy a samosprávy v oblasti životních (mimopracovních) podmínek (hluk, vibrace, neionizující záření, voda, apod.).
Projednává přestupky dle zákona o odpovědnosti za přestupky v rozsahu příkazního řízení a ukládání příkazových bloků v řízení na místě.
Spolupracuje na přípravě podkladů pro provádění analýz zdravotního stavu obyvatel kraje ve vztahu k faktorům životního prostředí a poskytují odbornou a materiální pomoc i při dalších činnostech v oblasti podpory veřejného zdraví.
Podílí se na monitorování vztahů zdravotního stavu obyvatelstva a faktorů životního prostředí a životních podmínek.
Spolupracuje se správními orgány a orgány samosprávy při tvorbě zdravotní politiky regionu.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, stravenky, 5 týdnů dovolené, 5 sick days
První kontakt: e-mailem, telefonicky
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?