- 70 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní náplň: správa PC, notebooků, tiskáren a periferií; správa koncových zařízení pomocí Intune; podílení se na zajišťování dodávek spotřebního materiálu a jeho výdeji; zajišťování uživatelské podpory v oblasti práce na PC; zajišťování provozuschopnosti AV techniky v posluchárnách a učebnách; příprava specifikací výběrových řízení pro nákup malé výpočetní techniky; správa a údržba klientských certifikátů (banky, TCS personal, kvalifikované certifikáty); komunikace s externími dodavateli; spolupráce při tvorbě podkladů pro rozvoj IT služeb a informačních systémů.
Požadujeme: SŠ nebo VŠ vzdělání; znalost konfigurace OS Windows 10 a Windows 11; znalost Microsoft Office, Office 365 a jejich instalace a konfigurace; znalost instalace a konfigurace základních e-mailových klientů v OS Windows, MacOS, iOS, Android; přehled v oblasti malé výpočetní techniky na trhu (PC, notebooky, tablety, periferie); znalost a orientace v Active Directory a ve správě Windows Serveru výhodou; znalost služeb Microsoft 365 výhodou; znalost SQL výhodou; bezproblémovou komunikaci s uživateli; ochotu učit se nové věci a rozvíjet své znalosti; komunikativnost, vstřícnost, zodpovědnost; proaktivní přístup k řešení pracovních úkolů, analytické myšlení; znalost VŠ prostředí výhodou; základní znalost Aj.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování v menze nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu apod.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: od 30 000 Kč dle zkušeností a vzdělání.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Správce IKT“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 15. 12. 2022. Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?