- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Pracovní náplň: aktualizace obsahu fakultních webových stránek v redakčním systému; správa e-learningových kurzů v LMS MOODLE; podpora běžných uživatelů IT/AV techniky v rámci ZSF JU (zapnutí/vypnutí techniky na učebnách, instalace a upgrade SW na PC …); podpora IT a audiovizuálního zabezpečení schválených akcí organizovaných na půdě ZSF JU; podpora administrativních agend oddělení (spisová služba, příprava objednávek, správa dokumentace týkající se výběrových řízení dle zákona „o veřejných zakázkách“…).
Požadujeme: minimálně ukončené středoškolské vzdělání s maturitou; organizační a komunikační dovednosti, samostatnost, systematičnost, zodpovědnost; základní orientaci v oblasti informačních technologií; pokročilou úroveň práce s PC a informačními technologiemi – MS WINDOWS desktop.
Výhodou: znalost JOOMLA, AVT, AJ.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené; dotované stravování/Sodexo poukázky; zvýhodněné mobilní volání – hlasové a datové služby; jazykové a zaměstnanecké kurzy; zvýhodněné bankovní služby u partnerské banky; dětská skupina pro děti zaměstnanců JU přímo v kampusu; Microsoft Office zdarma do soukromých zařízení.
Nástup od: ihned nebo dohodou.
Místo výkonu práce: České Budějovice.
Pracovní poměr: doba určitá, 12 měsíců s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: nástupní plat dle Mzdového předpisu JU v Českých Budějovicích se zohledněním vybraného zařazení a délky odborné praxe (od 23 000 Kč).
Strukturovaný životopis, motivační dopis a kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte na e-mail: e-mail přes , v předmětu uveďte „OIT –
webmaster“, nebo na adresu: ZSF JU, Ing. Milan Tržil, J. Boreckého
1167/27, 370 11 České Budějovice, nejpozději do 11. 4. 2022. Zaslané doklady se nevracejí.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?