- 32 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní náplň: podílí se na správě centrálních WWW serverů JU; spravuje, aktualizuje a rozvíjí WWW portál JU, vybraných součástí JU, příp. dalších služeb; zabezpečuje technickou podporu a provádí školení pracovníků JU při prezentování informací na WWW portálech JU a provádí nastavení odpovídajících uživatelských práv; metodicky se podílí na vývoji aplikací pro WWW portál JU; zajišťuje pravidelné zálohování a archivaci obsahu webových portálů JU; provádí pravidelnou denní kontrolu dostupnosti obsahu uloženého na WWW portálu JU a u klíčového obsahu také jeho anglické verze; spravuje a vyhodnocuje data z analytických nástrojů webových portálů JU; zajišťuje generování certifikátů SSL pro webové servery JU; řeší grafické a audiovizuální požadavky spojené s weby JU.
Požadujeme: VŠ nebo SŠ vzdělání; vzdělání se zaměřením na IT nebo praxi s realizací rozsáhlejších webových projektů; znalost webových technologií, HTML, CSS, JavaScript, databází; znalost základní konfigurace webových serverů; základní znalost opensource redakčních systémů, znalost CMS Joomla výhodou; znalost OS linux alespoň na úrovni základního uživatele; znalost programování v PHP a SQL; angličtinu na úrovni porozumění technické dokumentaci; ochotu učit se nové věci; komunikativnost, vstřícnost, aktivní přístup k řešení pracovních úkolů, analytické myšlení; zodpovědnost a časovou flexibilitu.
Nabízíme: zajímavou práci s možností profesního rozvoje; perspektivu zaměstnání; zaměstnanecké kurzy, další vzdělávání, závodní stravování.
Zaměstnanecké benefity: 5 týdnů dovolené, 4 dny indispozičního volna, dotované stravování nebo stravenky, zvýhodněné mobilní volání či bankovní služby u partnerské banky, MS Office zdarma pro soukromé využití, dětská skupina pro děti zaměstnanců přímo v kampusu, práce v instituci implementující HR AWARD.
Nástup od: ihned.
Pracovní poměr: doba určitá s tříměsíční zkušební dobou, možnost prodloužení na dobu neurčitou.
Mzda: nástupní plat dle Mzdového předpisu JU.
Strukturovaný profesní životopis a motivační dopis s označením „Pracovník CIT / WWW specialista“ zašlete na e-mail: e-mail přes do 20. 6. 2022.
Uchazeči, kteří budou vybráni k osobnímu pohovoru, budou písemně informováni.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.