- 40 000 – 50 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
HLAVNÍ NÁPLŇ ČINNOSTI: přijímání a vyhodnocování žádostí o dávky pro osoby zdravotně postižené a příspěvku na péči, zajišťování vedení ucelené podkladové dokumentace žadatelů, ověřování, došetřování podkladů a údajů pro správní řízení a poradenská činnost v oblasti dávek NSD, přímý kontakt s žadateli o dávky pro osoby zdravotně postižené a příspěvku na péči
KVALIFIKAČNÍ A DALŠÍ POŽADAVKY: ukončená minimálně SŠ s maturitou, velmi dobrá uživatelská znalost MS Office (Word, Excel), práce s lidmi, komunikační dovednosti, profesionální vystupování, asertivní chování, emožní odolnost, praxe v oblasti státní správy výhodou, znalost zákona č. 500/2004 Sb., správní řád výhodou, řidičský průkaz sk. B výhodou, samostatnost, pečlivost, důslednost, flexibilita a spolehlivost, svéprávnost, bezúhonnost, zdravotní způsobilost
PRACOVNÍ PODMÍNKY: platové zařazení v souladu s platnými právními předpisy v 9. plat. třídě, po zkušební době možnost přiznání osobního příplatku v závislosti na odváděné práci, pružná pracovní doba – plný úvazek, předpokládaný nástup – červenec 2018, pracovní poměr na dobu určitou (zástup za mateřskou a rodičovskou dovolenou)
V případě zájmu o uvedenou pozici zašlete, prosím, elektronicky motivační dopis s uvedením názvu pozice a pracoviště, doplněný o strukturovaný životopis, nejpozději do 8.6.2018 včetně na emailovou adresu:
Nedoložení výše požadovaných dokumentů je považováno za nesplnění požadavků.
Nesplnění požadavků může být důvodem k vyřazení z účasti na výběrovém řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.