- 45 000 – 55 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz.
Náplň práce: koordinace a dozor nad přenosem kvalitativních požadavků od zákazníka do interních procesů, nastavování kontrolních kroků k zajištění kvality produktu, spolupráce na zajištění dodavatelské kvality na produktu, zajišťování a kompletace dokumentace pro zákazníka, řešení interní nekvality s důrazem na stanovení nápravných opatření a jejich zavedení v rámci společnosti, spolupráce na případném řešení reklamací v dané oblasti.
Požadavky: vzdělání SŠ / VŠ – technického směru; aktivní znalost AJ, další znalost cizího jazyka vítána; základní znalost ovládání MS Office – Word, Excel; znalost v oblasti moderních metod kvality výhodou – 8D report, 5 Why …; nadšení, elán a zájem o nové věci.
Zaměstnanecké výhody: nástupní mzda odpovídající Vašim zkušenostem, stabilní zaměstnání – zaměstnavatel má více než 135letou tradici; unikátní produkty, které vyváží do celého světa; prostor pro Vaše nápady a seberealizaci, přátelský pracovní kolektiv, pružná pracovní doba s pevnou částí od 09:00 do 14:00 hodin, vzdělávání v oboru a studium cizích jazyků (AJ, NJ, RJ), 25 dnů dovolené, stravování v závodní jídelně s obědy od 32,– Kč, příspěvek na penzijní připojištění až 1200,– Kč, další zajímavé benefity, ze kterých si vybere opravdu každý (placené dny volna navíc při svatbě, narození dítěte apod., odměny za pracovní jubileum, životní jubileum, odchod do důchodu, firemní ubytovna, podpora sportovních aktivit, sponzoring týmu ve Vaší obci, firemní akce – sportovní, kulturní, zážitkové, životní pojištění a mnoho dalšího).
Kontakt e-mailem: e-mail přes nebo prostřednictvím www.chtitvic.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.