- 36 600 – 38 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Pracovní poměr na dobu určitou (6 měsíců) s možností prodloužení, jednosměnný provoz.
Jaká práce Vás na této pozici čeká: různorodá práce v oblasti kvality; řešení interní a externí nekvality; kompletace a příprava dokumentace pro zákazníky; zjišťování kořenových příčin a zavádění nápravných opatření při vzniku nekvality; reklamace vadného zboží dodavatelům; příprava formulářů pro záznam hodnot; asistence, účast na přejímkách zákazníkem; spolupráce a podpora ostatních oddělení v oblasti kvality.
Co od Vás zaměstnavatel očekává: středoškolské vzdělání ideálně ve strojírenském oboru, základní znalost čtení technické a výkresové dokumentace, komunikativní dovednosti, smysl pro práci v týmu, základní znalost ovládání PC (Windows, MS Office), anglický nebo jiný cizí jazyk výhodou, praxe na podobné pozici výhodou.
Co Vám může zaměstnavatel nabídnout: nástupní mzdu odpovídající Vašim zkušenostem, stabilní zaměstnání – česká firma, jeden majitel a více než 135 let tradice ve strojírenství, unikátní produkty, které vyváží do celého světa, prostor pro Vaše nápady a seberealizaci, přátelský pracovní kolektiv, pružnou pracovní dobu s pevnou částí od 09:00 do 14:00 hodin, vzdělávání v oboru a studium cizích jazyků (AJ, NJ, RJ), 25 dnů dovolené, stravování v závodní jídelně s obědy od 34,– Kč, příspěvek na penzijní připojištění až 1200,– Kč; další zajímavé benefity, ze kterých si vybere opravdu každý (placené dny volna navíc při svatbě, narození dítěte apod., odměny za pracovní jubileum, životní jubileum, příspěvek na penzijní a životní připojištění, odchod do důchodu, firemní ubytovna, podpora sportovních aktivit, sponzoring týmu ve Vaší obci, firemní akce – sportovní, kulturní, zážitkové, životní pojištění a mnoho dalšího).
Kontakt e-mailem: e-mail přes nebo prostřednictvím www.chtitvic.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.