- 40 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Pracoviště: Čajkovského 4235/47, 695 01 Hodonín. Náplň práce: odhadování nákladů na instalaci. Navrhuje obsazení realizačního týmu pro konkrétní projekt. Řídí projekt ve všech jeho fázích-inicializace, plánování, realizace, monitoring a reporting, prezentace výstupů, vyhodnocení a uzavření. Koordinuje postupy prací a návaznosti činností v jednotlivých úkolech. Řídí komunikaci v projektu, podporu a motivování členů projektu k efektivnímu výkonu. Kontroluje dodržování harmonogramu prací, výstupy z projektu a jejich akceptace zúčastněnými stranami.
Reportuje stav realizace projektu směrem dovnitř projektového týmu i směrem ven na stranu zadavatele projektu. Efektivní a účinná spolupráce s ostatními útvary společnosti v rámci výrobní, realizační nebo po-realizační fáze s cílem dosáhnout stanoveného termínu, stanovené hrubé marže a spokojenosti zákazníka. Účastní se vybraných jednání se zákazníkem, sub-profesemi, účastní se přejímky a zprovozňování zařízení (komplexní zkoušky, přejímky). Spolupracuje s vedoucím zakázky (s odpovědnou osobou za zakázku, projekt nebo nabídku).
Důsledně poskytuje informační zpětné vazby vedení firmy, osobně a s využitím informačních systémů firmy, aj.
Požadujeme: vysokoškolské/středoškolské vzdělání technického směru. Velmi dobrá až pokročilá znalost práce s PC, MS Office- Word, Excel. Znalost AJ/NJ. Velmi dobré organizační schopnosti. Samostatnost, spolehlivost, zodpovědnost, ochotu učit se nové věci.
Nabízíme: možnost dlouhodobého zaměstnání. Motivující finanční ohodnocení. Samostatnou perspektivní práci a zázemí v prosperující společnosti. Zvyšování kvalifikace, znalostí a dovedností. Služební telefon, 2 dny sick days, lidský přístup, homeoffice. Kontakt na tel. zobrazit tel. číslo , na mail: e-mail přes , www.airtechnology.cz

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.