- Plný úvazek

REFERENT / REFERENTKA PROVOZU, zkrácený úvazek 0,5 – 0,75
Hledáte zázemí stabilní a silné společnosti, příjemné pracovní prostředí a pracovní kolektiv? Přidejte se k nám – největší zdravotní pojišťovně v České republice. Do našeho týmu Provozního oddělení hledáme nového kolegu nebo novou kolegyni, který/ á by mezi nás zapadl/a nejen pracovně, ale také lidsky.
PRACOVIŠTĚ: ČESKÉ BUDĚJOVICE nebo PLZEŇ
CO U NÁS BUDETE DĚLAT?
. administrativní činnosti v oblasti zajištění provozu pobočky
. připravovat podklady pro zadávání veřejných zakázek
. realizovat poptávky po dodavatelích, připravovat provozní smlouvy s dodavateli
. vést evidenci objednávek a smluv týkajících se provozu regionální pobočky (v SAPu)
. kontrolovat plnění zakázek
. zpracovávat účetní doklady a vést jejich evidenci
. komunikovat s dodavateli
JAKÉHO KOLEGU/KOLEGYNI HLEDÁME?
. s minimálně středoškolským vzděláním v ekonomickém nebo technickém oboru
. s výbornou znalostí administrativní práce na počítači v programech Microsoft Office (zejména Excel a Word)
. schopného pracovat samostatně na svěřené agendě
. důsledného a pečlivého, s analytickým myšlením a logickým úsudkem
. znalého práce v SAPu, se zkušenostmi s poptávkovými řízeními, procesováním veřejných zakázek a uzavírám smluv (výhoda, nikoliv podmínka)
. aktivního řidiče s řidičským průkazem sk. B (výhoda, nikoliv podmínka)
. schopného přidat se do našeho týmu od 1. 11. 2018, popř. se dohodnout na jiném termínu
CO VÁM MŮŽEME NABÍDNOUT?
. možnost pracovat pro stabilní společnost znělého jména – lídra na trhu zdravotního pojištění
. 5 týdnů dovolené a další volno (sick days)
. pružnou pracovní dobu, stravenky a další výhody z bohatého benefitního programu
. finanční ohodnocení nstavené motivačně a v závislosti na podaném výkonu
. zaučení, další vzdělávání, odborný rozvoj a třeba i karierní růst
. dynamický a odborně zdatný kolektiv pracovníků, připravený předat své zkušenosti novému kolegovi/kolegyni
. rozsah 20 – 30 hod. týdně
. pracovní pozici nabízíme na dobu určitou
VZP nedělá rozdíly, a proto je toto místo vhodné i pro osoby se zdravotním znevýhodněním.
Zaujala Vás naše nabídka? Pošlete nám životopis a motivační dopis do 20. 9. 2018 na email: e-mail přes , ve kterém prosím uveďte, proč se zajímáte o danou pracovní pozici
a proč máme vybrat právě Vás.
Těšíme se na Vás!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?