Referent / referentka na úseku územního plánování

Bystřice pod Hostýnem
33.280 – 38.570 Kč

Pracoviště Bystřice pod Hostýnem

  • Vykonávaná činnost: zajišťování činnosti úřadu územního plánování v obci s rozšířenou působností
  • Požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze správní činnosti:

Podmínka vzdělání:

  • autorizovaný architekt, kterému byla udělena autorizace pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství
  • vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování
  • vysokoškolské vzdělání v oblasti architektura a urbanismus, stavebnictví, geografie nebo příbuzného technického či přírodovědného oboru
  • středoškolské nebo vyšší odborné vzdělání stavebního, technického nebo příbuzného směru

orientace v projektové dokumentaci, výborná znalost práce na PC, analytické myšlení a schopnost samostatného rozhodování, pečlivý a zodpovědný přístup k práci, důslednost, dobré komunikační schopnosti, schopnost zvládat psychickou zátěž, řidičské oprávnění (skupina B, aktivní řidič)

  • Výhody, ke kterým může být přihlédnuto: praxe v oboru územně plánovací činnosti ve veřejné správě, zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku územního plánování nebo stavebního řádu, znalost souvisejících právních předpisů, orientace v GIS systémech nebo CAD
  • Nabízíme: zaškolení v průběhu adaptace, další vzdělávání a profesní rozvoj, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené a 4 dny sick day, příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a “volný čas”, nepeněžní a peněžní dary při pracovních a životních výročích
  • Předpokládaný nástup je leden 2026 (případně dle dohody), Doba trvání pracovního poměru:

na dobu neurčitou, Platová třída: 11. v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových
poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě (33.280 Kč až 38.570 Kč), Osobní příplatek dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů

  • Náležitosti přihlášky uchazeče: jméno, příjmení a titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost a místo trvalého pobytu uchazeče, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství, e-mailový a telefonní kontakt, datum a podpis uchazeče
  • Doklady, které je nutné doložit k přihlášce: strukturovaný životopis, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce (lze nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti), prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání, jiné doklady a osvědčení týkající se vzdělání, přihlášku k výběrovému řízení a řestné prohlášení naleznete na webových stránkách města:

https://www.bystriceph.cz/formulare%2Dostatni/ds-1187/archiv=0&p1=1027

  • Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami. Neúplné či pozdě doručené přihlášky nebudou zařazeny do výběrového řízení.
  • Lhůta pro podání přihlášky: Doručení nejpozději do 05.12.2025 (včetně)
  • Forma přihlášky: Písemná nebo elektronická (datová schránka nebo na el. podatelnu města se

zaručeným elektronickým podpisem)
*Způsob a místo podání písemné přihlášky: Uchazeč doručí písemnou přihlášku v zalepené obálce označené „VŘ – referent/ka ÚP II.“ osobně na podatelnu MěÚ nebo poštou s uvedením adresy

  • Adresa, na kterou se přihláška odesílá: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám. 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, Datová schránka: vqqbu36, e-mail: Odpovědět na inzerát

Bližší informace k výběrovému řízení zodpoví: Mgr. Monika Myšková, personalistka a právnička, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes odpovědní formulář
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení bez udání důvodu zrušit nebo nevybrat žádného uchazeče.
Uchazeči, kteří splní podmínky výběrového řízení, budou o místě a přesném čase konání výběrového řízení informováni e-mailem, případně telefonicky. Přílohy přihlášky se uchazečům nevrací, je možné si je osobně vyzvednout do 30 dnů po obdržení vyrozumění o výsledku
výběrového řízení, případně dle předchozí domluvy. Nevyzvednuté přílohy přihlášky budou po uplynutí lhůty skartovány.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

LKQ CZ s.r.o. | LKQ CZ s.r.o. | Nový Jičín Nový Jičín
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu
Alfa Container Rent s.r.o. | Alfa Container Rent s.r.o. | Zádveřice-Raková Zádveřice-Raková
  • 30 000 – 35 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
JANKŮ podlahy s.r.o. | JANKŮ podlahy s.r.o. | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 18. listopadu
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. | OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s… | Rudice, Uherské Hradiště Rudice, Uherské Hradiště
  • 30 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Staré Město, Uherské Hradiště Staré Město, Uherské Hradiště
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 18. listopadu
LKQ CZ s.r.o. | LKQ CZ s.r.o. | Přerov Přerov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
KÖNIGFRANKSTAHL, s.r.o. | KÖNIGFRANKSTAHL, s.r.o. | Chválkovice, Olomouc Chválkovice, Olomouc
  • 32 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 17. listopadu
Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o. | Manuvia Expert Recruitment CZ… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Amcor Flexibles Prostějov s.r.o. | Amcor Flexibles Prostějov s.r… | Kralice na Hané Kralice na Hané
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Amcor Flexibles Prostějov s.r.o. | Amcor Flexibles Prostějov s.r… | Kralice na Hané Kralice na Hané
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Valašské Meziříčí Valašské Meziříčí
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 16. listopadu
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 14. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
ManpowerGroup s.r.o., Skanska a.s., ŽOLÍKOVÁ PRÁCE s.r.o., OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., CZ-AUTO SYSTEMS a.s., Wolt Česko s.r.o., PPL CZ s.r.o., BIKE FUN International s.r.o., Krajské ředitelství policie Moravskoslezského kraje, MS technik spol. s r.o., Grafton Recruitment s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Správa železnic, státní organizace, VAŠE SLUNCE a.s., Möbelix, Slavomír Kofroň, LKQ CZ s.r.o., Randstad HR Solutions s.r.o., Alfa Container Rent s.r.o., JANKŮ podlahy s.r.o., RIGHT INDICADA s.r.o., Regmont EU s.r.o., RenoServices, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Jobs Contact Personal, s.r.o., Terra Mobile s.r.o., Dudr Tools s.r.o., TATRA TRUCKS a.s., KOMA MODULAR s.r.o., Kovárna VIVA a.s., Hydroscand Service s.r.o., Bergasto a.s., KÖNIGFRANKSTAHL, s.r.o., Manuvia Expert Recruitment CZ, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., JISTU recruitment s.r.o., Amcor Flexibles Prostějov s.r.o., DAIRY 4 FUN s.r.o., Personal fabric - agentura práce, a.s., Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s., 21 Consult Group s.r.o., AM INTERIÉR, a.s., WQS-NDT s.r.o., OHLA ŽS, a.s., THERMONT spol. s r.o., AUTO - DREI, s.r.o., SITEL, spol. s r.o., Comac jobs s.r.o., MAXIN'S People Czech, s.r.o., PRESBETON Nova, s.r.o., Trenkwalder a.s., HOFMANN WIZARD s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Office manager, Telefonní operátor / operátorka, Dopravce / Dopravkyně, Dělník / Dělnice, Koordinátor / Koordinátorka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Nákupčí, Obsluha strojů, Operátor / operátorka expedice, Převozník / Převoznice, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Technik / technička dopravy, Závozník / Závoznice, Account Manager / Key Account Manager, Referent / Referentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Brusič / Brusička, Seřizovač / seřizovačka strojů, Truhlář / Truhlářka, Lakýrník / Lakýrnice, Mistr / Mistrová, Obsluha vysokozdvižných vozíků, Podlahář / Podlahářka, Stavbyvedoucí, Stavební dozor, Svářeč / Svářečka, Lisař / Lisařka, Montážník / Montážnice, Operátor / operátorka NC / CNC strojů, Operátor / operátorka výroby, Energetik / Energetička, Opravář / Opravářka, Technik / technička v zemědělství, Policista / Policistka, Kontrolor / Kontrolorka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Přerov, Staré Město, okres Uherské Hradiště, Štramberk, Prostějov, Rudice, okres Uherské Hradiště, Uherský Brod, Kopřivnice, Nový Jičín, Šenov u Nového Jičína, Zlín, Velká Bystřice, Suchdol nad Odrou, Studénka, Loukov, okres Kroměříž, Rožnov pod Radhoštěm, Šternberk, Celá ČR, Zádveřice-Raková, Valašské Meziříčí, Přerov I-Město, Přerov, Všechovice, okres Přerov, Otrokovice, Sazovice, Vizovice, Chválkovice, Olomouc, Kralice na Hané, Vsetín, Horní Lideč, Bílov, okres Nový Jičín, Hranice, okres Přerov, Louky, Zlín, Napajedla, Mošnov

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

auto na dobu neurčitou