Referent/ka na úseku územního plánování

Bystřice pod Hostýnem
25.000 – 40.000 Kč
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Velmi pokročilý C1)
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou
Vhodné také pro

O nás

Přidejte se k nám v Bystřici pod Hostýnem a objevte fascinující svět fungování města! Na městském úřadě můžete být součástí rozhodovacích procesů, sledovat, jak se utváří politiky a projekty pro naše město. Zapojte se do dynamiky místní samosprávy a buďte svědkem, jak vaše práce ovlivňuje každodenní život obyvatel. Přijďte a buďte klíčovým úředníkem obce s rozšířenou působností (ORP).

Náplň práce:

Náplň práce pro úředníka na úseku územního plánování zahrnuje široké spektrum činností. Jako analýzu a posuzování územních plánů v souladu s legislativními požadavky, pravidelnou komunikaci s veřejností a odborníky v oblasti, aktivní účast na procesu zpracování, aktualizace a revize plánů podle aktuálních potřeb a legislativních změn. Dále úředník poskytuje konzultační a poradenský servis v oblasti územního plánování pro různé zainteresované strany. Těsná spolupráce s odborníky na urbanismus, stavebními úřady a dalšími orgány je klíčová pro dosažení optimálních výsledků. Kromě toho se věnuje administrativě, včetně zpracování dokumentace a dodržování předpisů. Úředník monitoruje provedení územních plánů, hodnotí jejich efektivitu a přijímá případná nápravná opatření. Celkově je zodpovědný za zajištění dodržování stavebních předpisů a normativních požadavků pro optimální urbanistický rozvoj.

Co od Vás očekáváme:

Město stanovuje následující požadavky pro vznik pracovního poměru odpovídající povaze činnosti, kterou uchazeč o přijetí bude vykonávat:

  • Střední vzdělání s maturitní zkouškou v oboru stavebnictví (vhodné i pro absolventy).
  • Znalost práce na PC, zejména v MS Excel a MS Word.
  • Vysoké pracovní nasazení, pečlivost, důslednost a dobré komunikační schopnosti.
  • Schopnost zvládat psychickou zátěž.
  • Řidičské oprávnění skupiny B s aktivním řidičem.

Výhody, ke kterým může být ve výběrovém řízení přihlédnuto:

  • Zkouška zvláštní odborné způsobilosti na úseku stavebního řádu nebo územního plánování.
  • Znalost zákona právních předpisů v oblasti územního plánování, stavebního řádu a zákona č. 500/2004 Sb., správní řád.

Obecné podmínky pro přijetí do pracovního poměru: fyzická osoba, která je státním občanem České republiky (či cizí státní příslušník, který má v České republice trvalý pobyt), která dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná a ovládá jednací jazyk.

Uchazeč doručí písemnou  přihlášku  v obálce  označené  „Výběrové  řízení  – referent/ka stavebního úřadu“ na podatelnu městského úřadu nebo na adresu: Městský úřad Bystřice pod Hostýnem, Masarykovo nám 137, 768 61 Bystřice pod Hostýnem, případně do datové schránky města se zaručeným elektronickým podpisem, a to nejpozději do 30.04.2024 (včetně).

Co Vám můžeme nabídnout:

Nabízíme široké spektrum výhod, které podporují váš profesní růst a pohodlí. Můžete se těšit na možnost dalšího vzdělávání a profesního rozvoje, která vám umožní neustále zdokonalovat své dovednosti. Dále vám poskytujeme 5 týdnů dovolené a 3 dny indispozičního volna (sick days) pro optimální vyvážení pracovního a osobního života. K tomu přidáváme příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na stravování a příspěvek na "volný čas" (Flexipas). K tomu všemu můžete očekávat odměny při významných životních a pracovních výročích, abychom ocenili váš přínos a oddanost našemu městu. S těmito benefity chceme podpořit váš profesní a osobní rozvoj, vytvořit příjemné pracovní prostředí a ocenit vaši angažovanost.

Benefity

  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Studijní volno
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Parkoviště

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Poradce Podnikatele, spol. s r.o. | Poradce Podnikatele, spol. s… | Český Těšín Český Těšín
  • 25 500 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
Pure Bohemia, s.r.o. | Pure Bohemia, s.r.o. | Litvínov Litvínov
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
RS Premiere s.r.o. | RS Premiere s.r.o. | Brno Brno
  • 28 000 – 32 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
Fresh & Quick s.r.o. | Fresh & Quick s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 28 000 – 33 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 23. dubna
COMPOSITE COMPONENTS a.s. | COMPOSITE COMPONENTS a.s. | Choceň Choceň
  • 24 000 – 41 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 23. dubna
ACARA PRAHA, s.r.o. | ACARA PRAHA, s.r.o. | Litomyšl Litomyšl
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro rodiče
Zveřejněno: 23. dubna

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

aktuální
Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

VYHRAJ 1 000 Kč!

Ohodnoť práci a získej kredit na PlayStation Store

CHCI VYHRÁT