- Zkrácený úvazek

Jsme přední prodejci v oblasti loveckých potřeb v ČR. Zastupujeme několik světových výrobců zde v ČR z oblasti nočního vidění, termovizních přístrojů, oblečení a zbraní. V nabídce máme široký sortiment výrobků s nejnovějšími technologiemi od výrobců z celého světa. Na trhu máme více jak 20 let zkušeností a přinášíme nové trendy/technologie na český trh. Rádi u nás uvítáme schopné a pozitivní lidi, kteří jsou na stejné vlně jako my a kteří mají chuť se dále rozvíjet a posunovat věci dál.
Požadavky: ŠŠ/VOŠ/VŠ vzdělání, aktivní přístup, příjemné vystupování, spolehlivost, zodpovědný přístup k práci, výborné komunikativní schopnosti, uživatelská znalost práce s PC, samostatnost, pečlivost, důslednost, chtít na sobě pracovat a zlepšovat se, trestní bezúhonnost, vzhledem k charakteru práce je tato pozice vhodná spíše pro muže
Výhodou: anglický/ruský/německý jazyk, záliby kynologie, myslivost, IT a outdoorové aktivity, zbrojní průkaz, lovecký lístek
Náplň práce: poradenství zákazníkům, aktivní komunikace se zákazníky, zajištění běžného chodu oddělení (příjem a vybalování zboží, prodej, komunikace s dodavateli), drobná administrativa, objednávky zboží
Zaměstnanecké výhody: práce na HPP, zvyšování kvalifikace formou odborných školení, atraktivní zaměstnanecké slevy na nákup zboží/služeb, mzda 20 – 25 000,– Kč, motivující platové ohodnocení dle dosažených výsledků, zajímavé a dynamické zaměstnání, možnost učit se novým věcem, příjemné pracovní prostředí, stravenky, možnost testování nových technologií a produktů
Nástup možný ihned.
V případě zájmu o pracovní pozici zasílejte Vaše životopisy a motivační dopisy na email e-mail přes
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?