- 32 000 – 52 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: příjemné vystupování, komunikativnost, uživatelská znalost práce na PC, základní znalost / přehled o účetních dokladech (objednávka, pokladní doklad, faktura, skladové hospodářství = příjemka / výdejka), aktivní a pozitivní přístup k práci, schopnost efektivní organizace práce, pracovitost, zodpovědnost, časová flexibilita v sezónním období = soboty od zahájení sezóny 08:00 – 11:00 hod. Poznámka: uvítáme znalost NJ.
Nabízíme: úvazek na plný pracovní poměr, nástup možný ihned, stabilní a moderní pracovní zázemí v Ratíškovicích, atraktivní mzdové ohodnocení 25 000 – 30 000 Kč + odměny z obratu po zaškolení, rádi tě zaškolíme, příspěvek na stravování, čtyři týdny dovolené.
Pracovní náplň: prodej zboží a obsluha zákazníků na prodejně, obsluha pokladny, uspořádání a organizace prodejny, udržování čistoty a pořádku v prostoru prodejny. Doplňování zboží na prodejně. Kontrola a tisk cenovek na prodejně. Manipulace, vyskladňování a příjem zboží. Telefonická komunikace se zákazníky. Emailová komunikace se zákazníky. Obsluha VZV. Drobný servis Příjem a vystavení objednávek na prodejně, i v rámci emailové či telefonické komunikace. Řešení objednávek neskladových položek, zjištění dostupnosti u dodavatelů. Řešení nesouladu ceny dopravy účtované e-shopem a realitou, dořešení se zákazníkem. Provedení změn v uspořádání skladu, stavba regálů a podobně. Práce v programu ABRA (vystavování účetních dokladů, inventarizace, příjem a výdej zboží, apod.). Komunikace a spolupráce s ostatními odděleními ve společnosti.
Pokud tě námi nabízená volná pracovní pozice zaujala, životopis prosím zasílej s označením Odborný prodejce na e-mail: e-mail přes .
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?