- 30 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Předpoklady: vysokoškolské vzdělání nebo v případě praxe v oboru a praxe ve vedení v ekonomické oblasti je uznatelné středoškolské vzdělání, zkušenosti v oboru finance veřejné správy, komunikační dovednosti, bezúhonnost, svéprávnost, plnoletost
Popis činností: organizace a řízení činnosti ekonomického oddělení, provádění rozpisu závazných a orientačních ukazatelů rozpočtu, zadávání veřejných zakázek, hospodaření s fondy organizace
Pracovní místo je zařazeno do 12. platové třídy. Platový stupeň je přiznán podle uznatelné praxe. Po zapracování bude přiznáno osobní ohodnocení. K pracovnímu místu je přiřazen příplatek za vedení.
Pracovní poměr bude uzavřen na dobu určitou, a to na 12 měsíců. Po uplynutí doby určité a při vzájemné dohodě bude poměr uzavřen na dobu neurčitou.
V případě zájmu zašlete svůj životopis na email
.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?