- 30 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
Kompletní správa vozového parku (plánování oprav a STK, předávání a přebírání vozidel včetně pravidelné kontroly stavu, správa palubních jednotek, evidence tankovacích karet a čipů, administrace sledovacích systémů a ostatních programů – např. Tagra…)
Zajišťování další operativní činnosti spojené s provozem areálu
Dobré komunikační schopnosti, logické myšlení, smysl pro detail, pečlivost, samostatnost, flexibilita
Řidičské oprávnění skupiny C + E
Ovládání PC, MS Office, interní software
Sleva na PHM, příspěvek na stravování, motivační hodnocení, služební mobilní telefon, mladý a příjemný kolektiv, stabilní zaměstnání, nové moderní zázemí
Kontakt: emailem, telefonicky (08:00 15:00)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.