- Celá ČR
- AWP P&C Česká republika - odštěpný…
-
Benefity:
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | jiný |
Lokalita | Vimperk |
Firma | Město Vimperk |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Management, Vedoucí týmu / Team leader |
Hrubá mzda | od 23.390 Kč |
Místo výkonu práce: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk
pracoviště: Městský úřad Vimperk, Nad Stadiónem 199, 385 01 Vimperk – správní obvod města Vimperk
Platová třída: 10, 11
Další požadavky:
vzdělání VŠ, VOŠ nebo úplné středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou; velmi dobré znalosti práce na PC (Internet – administrace webových stránek, správa profilů FB a IG, YouTube kanálu, Google Analytics, MS Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint); rychlá orientace v pracovní problematice; schopnost samostatné práce; komunikativnost; schopnost asertivního jednání s lidmi; časová flexibilita; psychická odolnost; ochota se dále vzdělávat; řidičský průkaz B (aktivní řidič); výhodou je znalost cizích jazyků, znalost programů na zpracování a střih krátkých videí, znalost grafických programů a ukázka vlastní tvorby novinového článku, tiskové zprávy či natočené reportáže.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo osobně doručte nejpozději do 7. června 2024
do 14:00 hod., na adresu: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk. Uzavřenou obálku označte heslem: „NEOTVÍRAT, VEŘEJNÁ VÝZVA – vedoucí komunikace“.
Ústní pohovory s vybranými uchazeči proběhnou v týdnu od 17. do 21. června 2024. Datum bude upřesněno.
Podrobnější informace podá: Ing. M. Křížová – vedoucí odboru ŠK – tel. zobrazit tel. číslo , mob. zobrazit tel. číslo
Vedoucí komunikace | |
Firma: | Město Vimperk |
---|---|
Kontaktní osoba: | Vedoucí komunikace |
Telefonní číslo: |
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.
Ve většině společností jsou vedoucí zaměstnanci, tedy zaměstnanci, kteří vedou alespoň jednoho podřízeného. Z pozice vedoucího zaměstnance mají tito kolegové specifické povinnosti, které jim stanovuje zákoník práce. Dozvíte se, jak je to se zkušební dobou, přesčasy i případným ukončením pracovního poměru ze strany vedoucího pracovníka či z vaší strany.
Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟
Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?
Zjistíte, v jakých případech má zaměstnavatel povinnost podat daňové přiznání za zaměstnance a kdy naopak si daňové přiznání musí zaměstnanec podat sám.
Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.
Trainee program, neboli výcvikový program, je vhodný pro studenty posledních ročníků nebo absolventy středních či vysokých škol. Společnost, která trainee program vypíše, si vybírá špičkové studenty či absolventy, ze kterých chce vychovat své budoucí talenty.
Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.
Systémů pro podporu náborů, takzvaných ATS (anglická zkratka “Applicant Tracking System”), či jim podobných, najdete na současném trhu nepřeberné množství. Všechny tyto softwary spojuje společný cíl - vylepšit administrativní a náborové procesy ve firmách tak, aby byly rychlé, efektivní a ušetřily personalistům čas. Jak vybrat ten, který bude nejvíce vyhovovat požadavkům vaší firmy vám v tomto článku sice neporadíme, ale najdete v něm praktický přehled nejznámějších náborových aplikací či softwarů, který aktuálně trh nabízí.
Osobní ohodnocení zaměstnance státní správy je zajímavou součástí mzdy. Zákoník práce jasně stanovuje podmínky, za kterých se osobní ohodnocení státnímu zaměstnanci uzná a v jaké výši. Může dosahovat až 100 %! Ve většině našich článků se věnujeme zaměstnancům soukromého sektoru, kteří pobírají mzdu. Často diskutovaným tématem je osobní ohodnocení zaměstnance a jeho nárok na něj. Podle zákona, respektive podle zákoníku práce, na osobní ohodnocení vzniká nárok jen určitým skupinám zaměstnanců státní správy, pobírajících plat, kteří splní zákonem stanovené podmínky.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje