- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Místo výkonu práce: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk
pracoviště: Městský úřad Vimperk, Nad Stadiónem 199, 385 01 Vimperk – správní obvod města Vimperk
Platová třída: 10, 11
Další požadavky:
vzdělání VŠ, VOŠ nebo úplné středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou; velmi dobré znalosti práce na PC (Internet – administrace webových stránek, správa profilů FB a IG, YouTube kanálu, Google Analytics, MS Office – Word, Excel, Outlook, PowerPoint); rychlá orientace v pracovní problematice; schopnost samostatné práce; komunikativnost; schopnost asertivního jednání s lidmi; časová flexibilita; psychická odolnost; ochota se dále vzdělávat; řidičský průkaz B (aktivní řidič); výhodou je znalost cizích jazyků, znalost programů na zpracování a střih krátkých videí, znalost grafických programů a ukázka vlastní tvorby novinového článku, tiskové zprávy či natočené reportáže.
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete nebo osobně doručte nejpozději do 7. června 2024
do 14:00 hod., na adresu: Městský úřad Vimperk, Steinbrenerova 6/2, 385 17 Vimperk. Uzavřenou obálku označte heslem: „NEOTVÍRAT, VEŘEJNÁ VÝZVA – vedoucí komunikace“.
Ústní pohovory s vybranými uchazeči proběhnou v týdnu od 17. do 21. června 2024. Datum bude upřesněno.
Podrobnější informace podá: Ing. M. Křížová – vedoucí odboru ŠK – tel. zobrazit tel. číslo , mob. zobrazit tel. číslo

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.