- Plný úvazek
Místo výkonu práce:
Bucharova č.p. 2817/11,Stodůlky, Praha 58
Pracovník zákaznického servisu
Požadavky:
- Pracovní zkušenosti v zákaznickém servisu ze společnosti v oblasti IT/Telco
- Technická orientace
- Výhodou – znalost softwarových aplikací a produktů Ariba
- Vynikající komunikační dovednosti (práce po telefonu)
- Dobré interpersonální dovednosti
- Schopnost rychle řešit problémy
- Znalost práce v multikulturním prostředí
- Zaměření na zákazníka a tolerance vůči stresu
Jazyky
- Anglický jazyk – rodilý mluvčí
- Znalost jiného jazyka velkou výhodou (zejména Portugalština a Španělština)
Zaměstnanecké výhody:stravenky, sickdays, hrazená pracovní neschopnost, 5 dní dovolené navíc, příspěvek na penzijní a životní pojištění (po 6-ti měsících), zdravotní péče, roční odměny, možnost dalšího vzdělávání.