- 14 000 – 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: jste jmenován zástupcem projektového manažera pro logistiku , zajišťujete péči o zákazníka a s tím spojenou komunikaci , zohledňujete požadavky zákazníka a zodpovídá za jejich přenesení na stranu Flídr metal s.r.o., zohledňujete požadavky zákazníka a zodpovídáte za jejich přenesení na stranu Flídr plast s.r.o., sledujete a zajišťujete hodnocení spokojenosti zákazníka dle ISO TS 16949, asistujete v oddělení prodeje a marketingu, kontrolujete odvolávky zákazníků, dále se jedná o přípravu expedice pro následující den, zajištění dopravy, přípravu dodacích listů pro zahraniční zákazníky v ERP systému Karát, vystavení CMR pro dopravce, tisk odvolávek do výhledů požadavků zákazníků, sledování potřeby množství obalů a potvrzení objednávky obalů na zákaznických portálech, do 10.dne v měsíci – zaslání stavu obalového konta zákazníkům, měsíční kontrola evidence pohybu obalů , inventura obalů a zadávání na portál
POŽADAVKY: plnit úkoly uložené přímým nadřízeným a jednatelem společnosti, dodržovat obecně platné právní předpisy pro vykonávanou činnost, dodržovat předpisy o bezpečnosti, ochraně zdraví pracovníků, ochraně ŽP a předpisy požární o ochraně společnosti
NABÍZÍME: zajímavou práci v tradiční české firmě, možnost kariérního postupu, smluvní telefonní tarify pro zaměstnance, podpora vzdělávání a rozvoje, kurzy Aj v rámci pracovní doby,prémie na zdraví, flexipassy, čerpání pohonných hmot na vlastní čerpací stanici, příspěvky na stravování, 5 týdnů dovolené
KONTAKT: osobně, e-mailem, telefonicky (7:00–14:00)

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.