- 30 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
NÁPLŇ PRÁCE: jste jmenován zástupcem projektového manažera pro logistiku , zajišťujete péči o zákazníka a s tím spojenou komunikaci , zohledňujete požadavky zákazníka a zodpovídá za jejich přenesení na stranu Flídr metal s.r.o., zohledňujete požadavky zákazníka a zodpovídáte za jejich přenesení na stranu Flídr plast s.r.o., sledujete a zajišťujete hodnocení spokojenosti zákazníka dle ISO TS 16949, asistujete v oddělení prodeje a marketingu, kontrolujete odvolávky zákazníků, dále se jedná o přípravu expedice pro následující den, zajištění dopravy, přípravu dodacích listů pro zahraniční zákazníky v ERP systému Karát, vystavení CMR pro dopravce, tisk odvolávek do výhledů požadavků zákazníků, sledování potřeby množství obalů a potvrzení objednávky obalů na zákaznických portálech, do 10.dne v měsíci – zaslání stavu obalového konta zákazníkům, měsíční kontrola evidence pohybu obalů , inventura obalů a zadávání na portál
POŽADAVKY: plnit úkoly uložené přímým nadřízeným a jednatelem společnosti, dodržovat obecně platné právní předpisy pro vykonávanou činnost, dodržovat předpisy o bezpečnosti, ochraně zdraví pracovníků, ochraně ŽP a předpisy požární o ochraně společnosti
NABÍZÍME: zajímavou práci v tradiční české firmě, možnost kariérního postupu, smluvní telefonní tarify pro zaměstnance, podpora vzdělávání a rozvoje, kurzy Aj v rámci pracovní doby,prémie na zdraví, flexipassy, čerpání pohonných hmot na vlastní čerpací stanici, příspěvky na stravování, 5 týdnů dovolené
KONTAKT: osobně, e-mailem, telefonicky (7:00–14:00)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?