- 26 000 – 36 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.
Baví vás administrativa? Jste pečlivá, systematická osoba se smyslem pro detail? Je na vás spoleh a dotahujete věci do konce? Máte rád/a kontakt se zákazníkem, bezproblémově komunikujete? Hledáte stabilní společnost s důrazem na kvalitu, rychlost, čestnost, invenci, dialog a osobní přístup? Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, pak je tato pracovní nabídka přímo pro Vás!
Vybraný úspěšný kandidát bude ZODPOVĚDNÝ za: evidenci přijatých objednávek, jejich potvrzování, doladění, upřesnění, komunikaci s dodavateli, monitoring dodavatelských skladů, evidenci a správu vlastního skladu, přípravu zboží na odesílání k zákazníkovi, balení, evidenci, inventuru, fakturaci vydaného zboží, administrativu s tím spojenou, monitoring a koordinace servisních smluv, reklamaci zboží, sledování dovývojů, kontrolu termínů, fakturaci.
POŽADUJEME: SŠ/VŠ vzdělání, znalost MS Office (zejména Excel), zkušenost s ERP systémy výhodou, ŘP sk. B výhodou, AJ výhodou, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, vysokou míru pečlivosti a dotahování věcí/procesů do konce, proaktivitu, ochotu spolupracovat, protýmovost.
NABÍZÍME: různorodou a zajímavou administrativní práci, zázemí stabilní, silné společnosti s velkým potenciálem, pružnou pracovní dobu, řadu benefitů (sick days, jazykové a profesní vzdělávání, firemní školku, příspěvek na dojíždění, závodní stravování aj.), nové administrativní pracovní prostředí a přátelský tým, místo výkonu: Boskovice, nástup: ihned nebo co nejdříve. Mzda 18.000–25.000 Kč dle zkušeností.
Strukturované životopisy s motivačním dopisem „Proč chci tuto práci dělat / čím mě nabídka zaujala“ posílejte na e-mail adresu: e-mail přes
Společnost Gatema a.s. si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát. Zasláním svých údajů uvedených v životopise a motivačním dopise dáváte souhlas, aby společnost Gatema a.s., Průmyslová 2503/2, Boskovice, 680 01, zpracovala vaše osobní údaje pro účely spolupráce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“ ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.