- 29 120 – 35 720 Kč
- Plný úvazek

Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s možností prodloužení.
Baví vás administrativa? Jste pečlivá, systematická osoba se smyslem pro detail? Je na vás spoleh a dotahujete věci do konce? Máte rád/a kontakt se zákazníkem, bezproblémově komunikujete? Hledáte stabilní společnost s důrazem na kvalitu, rychlost, čestnost, invenci, dialog a osobní přístup? Pokud jste si na tyto otázky odpověděl/a kladně, pak je tato pracovní nabídka přímo pro Vás!
Vybraný úspěšný kandidát bude ZODPOVĚDNÝ za: evidenci přijatých objednávek, jejich potvrzování, doladění, upřesnění, komunikaci s dodavateli, monitoring dodavatelských skladů, evidenci a správu vlastního skladu, přípravu zboží na odesílání k zákazníkovi, balení, evidenci, inventuru, fakturaci vydaného zboží, administrativu s tím spojenou, monitoring a koordinace servisních smluv, reklamaci zboží, sledování dovývojů, kontrolu termínů, fakturaci.
POŽADUJEME: SŠ/VŠ vzdělání, znalost MS Office (zejména Excel), zkušenost s ERP systémy výhodou, ŘP sk. B výhodou, AJ výhodou, dobré komunikační schopnosti, samostatnost, zodpovědnost, vysokou míru pečlivosti a dotahování věcí/procesů do konce, proaktivitu, ochotu spolupracovat, protýmovost.
NABÍZÍME: různorodou a zajímavou administrativní práci, zázemí stabilní, silné společnosti s velkým potenciálem, pružnou pracovní dobu, řadu benefitů (sick days, jazykové a profesní vzdělávání, firemní školku, příspěvek na dojíždění, závodní stravování aj.), nové administrativní pracovní prostředí a přátelský tým, místo výkonu: Boskovice, nástup: ihned nebo co nejdříve. Mzda 18.000–25.000 Kč dle zkušeností.
Strukturované životopisy s motivačním dopisem „Proč chci tuto práci dělat / čím mě nabídka zaujala“ posílejte na e-mail adresu: e-mail přes
Společnost Gatema a.s. si vyhrazuje právo vyhlásit nové výběrové řízení, pokud nebude vybrán vhodný kandidát. Zasláním svých údajů uvedených v životopise a motivačním dopise dáváte souhlas, aby společnost Gatema a.s., Průmyslová 2503/2, Boskovice, 680 01, zpracovala vaše osobní údaje pro účely spolupráce v souladu se zákonem č. 101/2000 Sb. „O ochraně osobních údajů“ ve znění pozdějších předpisů, a to až do odvolání písemnou formou.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?