- 40 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince
REFERENTI ÚTVARU ŘÍZENÍ JAKOSTI
Nástup dle dohody, jedná se o zástup za rodičovskou dovolenou
Požadavky na vzdělání: vyšší odborné nebo vysokoškolské
NÁPLŇ PRÁCE: zastupuje referenta kontroly jakosti a kvality, kontrola provozovny Ostrava Martinov z hlediska dodržování požadavků integr. systému řízení (IFS,HACCP) a dodržování hygieny a správné výrobní praxe včetně vypracování záznamu z kontrol a návrhu na zlepšení systému, provádí kontrolní plnění nápravných a preventivních opatření z auditu ISŘ MP Krásno a.s., řeší problematiku označování masných výrobků včetně požadavků na schvalování etiket do tisku, provádí praktické technologické zkoušky v provozu dle pokynu technologa, kontrolní činnost v provozovně Ostrava-Martinov z hlediska dodržování THN , metodicky vede sanitaci (čištění a desinfekci) MPK, zajišťuje zpracování sanitačních plánů a zpracování příslušných vnitropodnikových směrnic, zajišťuje operativní úkoly zadané ředitelem ÚŘJ
NABÍZÍME:jistotu stabilního zaměstnání ve společnosti s dlouholetou tradicí, zázemí prosperující společnosti, nadstandardní zaměstnanecké benefity: pololetní bonusy, 25 dnů dovolené, příspěvky na životní a penzijní připojištění, závodní stravování, vnitropodniková telefonní síť, lázeňské pobyty, očkování proti chřipce, odměny za odpracované roky a životní jubilea, zaměstnanecké balíčky, bezúročné půjčky atd.
PRVNÍ KONTAKT: e-mailem: e-mail přes zn: Referent útvaru řízení jakosti
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?