- 40 000 – 80 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok, poté lze změnit na dobu neurčitou, Nástup je možný ihned, příp. dle dohody. Platová třída 9. v tarifním rozpětí 15.780,– Kč až 23.730,– Kč (podle zápočtu let odborné praxe) a poskytnutí ostatních pohyblivých složek platu po zapracování.
Předpoklady: státní občanství České republiky (případně i cizí státní občanství s trvalým pobytem v České republice), dosažení věku 18 let, způsobilost k právním úkonům, bezúhonnost, ovládání jednacího jazyka.
Místem výkonu práce jsou budovy Magistrátu města Liberec a území správního obvodu města Liberce.
Požadavky: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou; práce na PC (Microsoft Office, uvítáme zkušenost s aplikací ekonomického systému GINIS); základní orientace v oblasti rozpočtů, účetnictví a proplácení faktur; osobnostní předpoklady, pečlivost a důslednost. Vítána je též základní orientace v předpisech platných pro veřejnou správu (není podmínkou).
Místo je vhodné i pro osoby se zdravotním postižením splňující uvedené požadavky.
Přihlášku i osobní dotazník lze stáhnout na webových stránkách města na adrese http://www.liberec.cz/okt/
Bližší informace k uvedenému výběrovému řízení jsou k dispozici na úřední desce Magistrátu města Liberec na http://www.liberec.cz/cz/magistrat-radnice/uredni-deska/volna-pracovni-mista/
Uzávěrka pro doručení přihlášek uchazečů do výběrového řízení je dne 28. dubna 2017.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?