- 29 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro cizince

Pozice: strážní/operátoři kamerového systému/vrátní/detektivové na prodejně
Bezpečnostní agentura přijme pracovníky na pozici strážní pro ostrahu prodejen a obsluhu kamerového systému.
Náplní práce je především monitorování nakupujících přes kamerový systém, jednoduchá administrativa a občasné krátké pochůzky, kontrola vozidel a jejich nákladového prostoru.
Pracovní pozice je vhodná i pro cizince hovořící česky a pro studenty či absolventy.
Benefity: ubytování, úrazové a životní pojištění, penzijní připojištění, výhodné mobilní tarify a příspěvek na dopravu, vyjednané slevy pro naše zaměstnance v řadě obchodů, osobní ohonocení a další benefity
Nabízíme: zajímavá a zodpovědná práce ve skvělém kolektivu, férová komunikace a přístup všech zaměstnanců, možnost volby směn a místa výkonu práce (dle dojíždění, rodinné a zdravotní situace), motivační finanční ohodnocení, kariérní postup a možnost platového růstu, možnost přesčasů, hradíme kompletně uniformu a přispíváme na obuv, možnost získat certifikát STRÁŽNÝ 68–008-E za zvýhodněných podmínek
Požadavky: výpis z RT, zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost a poctivost, schopnost dodržovat a respektovat pravidla, slušné vystupování, ochota pracovat a učit se novým věcem, časová flexibilita, praxe na obdobné pozici je výhodou, certifikát Strážný 68–008-E výhodou
Náplň práce: jednoduchá administrativa, komunikovat s návštěvníky i se zaměstnanci obchodu, monitorování pohybu nakupujících a eliminace případných krádeží, občasné krátké pochůzky, zabezpečovat pohodlí a bezpečí návstěvníků a chránit majetek klienta, kontrola a evidence vstupujících osob (dodavatelé, atd.)
Nástup možný ihned. Mzda: 18 500,– až 22 000,– Kč
Kontakt: Kovář David, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Místo výkonu práce: AGS Services, s.r.o., provoz Dobříš
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?