- 50 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Náplň práce: koordinuje služby pro klienty (zprostředkovává služby sekce Augustin a zodpovídá za administrativní agendu) dle harmonogramu akademického roku na UHK (přednášky a semináře na UHK, exkurze, praxe, zápočty, zkoušky, státní zkoušky, individuální konzultace, přijímací řízení, zápis ke studiu, imatrikulace, promoce, informační schůzky),
absolvuje vzdělávání ke zvýšení odborných kompetencí, individuální osobní plánování a hodnocení pracovníků střediska, supervize, podílí se na zkvalitnění servisních opatření pro studenty se SP, připravuje osvětové aktivity pro veřejnost, SŠ a další instituce ohledně vyrovnávání příležitostí studentů SP, připravuje osvětové aktivity dovnitř UHK
podílí se na evidenci dat (databáze uchazečů, studentů se SP a poskytovatelů)
zodpovídá za tvorbu přístupných materiálů pro studenty se specifickými potřebami včetně zmapování aktuálních trendů, odborně se podílí se na analýze bariér v přístupu ke studiu studentů se SP, poskytuje individuální podporu a nácvik schopností a dovedností vedoucí k úspěšnému studiu a zvýšení kvality života, podílí se na tvorbě interních standardů a dokumentů součásti IPaKC Augustin a kontroluje jejich kompatibilitu s interními předpisy UHK
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v obor speciální pedagogiky nebo příbuzných oborů
trestní bezúhonnost, praxe v oboru speciální pedagogiky výhodou, aktivní práce na PC (uživatelská znalost MS Office, ochota učit se pracovat v novém programu),
dobré komunikační schopnosti, umění aktivně naslouchat, ochotu dále se vzdělávat v oboru,
spolehlivost, flexibilitu, psychickou vyrovnanost a odolnost, samostatnost, znalost akademického prostředí výhodou
Potřebné doklady k doložení: životopis, motivační dopis, výpis z rejstříku trestů
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?