- 80 000 – 100 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
Náplň práce: koordinuje služby pro klienty (zprostředkovává služby sekce Augustin a zodpovídá za administrativní agendu) dle harmonogramu akademického roku na UHK (přednášky a semináře na UHK, exkurze, praxe, zápočty, zkoušky, státní zkoušky, individuální konzultace, přijímací řízení, zápis ke studiu, imatrikulace, promoce, informační schůzky),
absolvuje vzdělávání ke zvýšení odborných kompetencí, individuální osobní plánování a hodnocení pracovníků střediska, supervize, podílí se na zkvalitnění servisních opatření pro studenty se SP, připravuje osvětové aktivity pro veřejnost, SŠ a další instituce ohledně vyrovnávání příležitostí studentů SP, připravuje osvětové aktivity dovnitř UHK
podílí se na evidenci dat (databáze uchazečů, studentů se SP a poskytovatelů)
zodpovídá za tvorbu přístupných materiálů pro studenty se specifickými potřebami včetně zmapování aktuálních trendů, odborně se podílí se na analýze bariér v přístupu ke studiu studentů se SP, poskytuje individuální podporu a nácvik schopností a dovedností vedoucí k úspěšnému studiu a zvýšení kvality života, podílí se na tvorbě interních standardů a dokumentů součásti IPaKC Augustin a kontroluje jejich kompatibilitu s interními předpisy UHK
Požadujeme: vysokoškolské vzdělání v obor speciální pedagogiky nebo příbuzných oborů
trestní bezúhonnost, praxe v oboru speciální pedagogiky výhodou, aktivní práce na PC (uživatelská znalost MS Office, ochota učit se pracovat v novém programu),
dobré komunikační schopnosti, umění aktivně naslouchat, ochotu dále se vzdělávat v oboru,
spolehlivost, flexibilitu, psychickou vyrovnanost a odolnost, samostatnost, znalost akademického prostředí výhodou
Potřebné doklady k doložení: životopis, motivační dopis, výpis z rejstříku trestů

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.