- 16 000 Kč
- Zkrácený úvazek
" Administrativní správa soudní kanceláře
" Práce se soudními spisy a elektronickými systémy
" Komunikace s účastníky řízení a dalšími institucemi
" Spolupráce se soudci a jejich asistenty
Bez čeho se neobejdete:
" Ukončené středoškolské vzdělání s maturitou
" Výborná znalost českého jazyka (slovem i písmem)
" Dobrá uživatelská znalost práce na PC (zejména MS Office), hmatová metoda psaní je nutností
" Pečlivost, spolehlivost, samostatnost a organizační schopnosti
" Diskrétnost a profesionální vystupování
Může být výhodou:
" Zkušenost ze státní správy nebo veřejného sektoru
Co u nás získáte:
" Odpovědnou a smysluplnou práci v prestižní instituci
" Příjemné pracovní prostředí v centru Brna
" 5 týdnů dovolené + 5 dnů zdravotního volna
" Příspěvek na stravování, penzijní připojištění a další zaměstnanecké výhody
Pracovní poměr: na dobu určitou do 31. 5. 2026 (zástup)
Předpokládaný nástup: srpen 2025
Jak se přihlásit:
Zašlete strukturovaný životopis a motivační dopis nejpozději do 10. 7. 2025 na e-mail: e-mail přes
Více informací o činnosti soudu najdete na: www.nssoud.cz

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.