- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek
Jsme dopravní firma, která se dynamicky rozrůstá a do našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni, který/á má zkušenosti v oblasti logistiky/dopravy.
Co vás čeká
o Plánování a organizování přeprav vlastní flotily
o Sledování a evidence přeprav
o Vyřizování objednávek, zadávání do systému
o Optimalizace tras
o Komunikace se zákazníky a dopravci
o Vyhledávání nových zákazníků
o Cenotvorba
Jaké znalosti a dovednosti byste měli mít
o o středoškolské vzdělání s maturitou
o o znalost NJ nebo AJ na komunikativní úrovni PODMÍNKOU, RU nebo UA jazyk velkou výhodou
o o znalosti v oblasti legislativy silniční dopravy, není podmínkou
o o znalost práce na PC (MS Office),
o o samostatnost, inovativní myšlení, zodpovědnost, časová flexibilita, pečlivost, odolnost vůči stresu
o o dobré organizační a komunikační schopnosti
Co vám můžeme nabídnout
o Odpovídající platové ohodnocení (dle zkušeností)
o Možnost profesního růstu
o Služební telefon a notebook
o Tankovací karta se slevou
o po určité době možnost služebního vozidla
Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem
AMIBO transport s.r.o.
Kaplířova
411 11 Sulejovice
IČO: 17711657
Datová schránka: bkkbeim
Další informace:
GPS: 50.4999822375,14.037339903181,
S-JTSK: -763174.65 -993516.42,
RUIAN: 16797329
Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.