O nás
DACHSER Czech Republic a. s. působí na trhu logistiky již od roku 1992 a poskytuje služby v oblasti mezinárodní a vnitrostátní kamionové spedice, skladování a celních služeb.
Náplň práce:
• realizace přeprav na základě poptávek od zákazníka
• efektivní zajišťování dopravních kapacit
• dohled nad realizací přeprav
• komunikace se zákazníky a ostatními pobočkami v síti DACHSER
• práce v interních a externích IT systémech
• administrativní zpracování zakázek, reporting
Co od Vás očekáváme:
• výhodou pro uchazeče je praxe na obdobné pozici ve spediční nebo logistické firmě
• pokročilou znalost práce na PC
• znalost AJ min úroveň B1(každodenní telefonická a emailová komunikace)
• znalost dalšího cizího jazyka výhodou
• organizační schopnosti, profesionální vystupování, komunikativnost
• informace pro zahraniční uchazeče: nutná velmi dobrá znalost češtiny
Co Vám můžeme nabídnout:
• zázemí perspektivní mezinárodní logistické společnosti s rodinnou tradicí
• moderní pracovní prostředí, přátelský kolektiv, firemní akce
• motivující finanční ohodnocení
• řadu benefitů: stravenky, dovolená nad zákonný rámec, zvýhodněný telefonní tarif, příspěvek na volný čas: Multisport karta nebo cafeterie, příspěvek na penzijní pojištění
• jazykové a další vzdělávací kurzy
• pracoviště Hradec Králové
• práci na plný úvazek – jednosměnný provoz – po – pá
• nástup možný dohodou
Benefity
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy / prémie
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Příspěvek na sport
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Příspěvek na mobilní tarif
- Přátelské prostředí