- 36 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince
1. kontakt telefonicky ve všední dny 9–16 hod., e-mailem. Tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Specialista/ka v zákaznickém centru O2
Ahoj, jmenuji se Klára a pracuji v O2 asi 10 let. Není třeba počítat odpracované roky, když tě práce baví. O2 znají všichni. Máme 6 milionů zákazníků!
Víte ale, že:
Co všechno u nás v zákaznickém centru najdeš?
PŘÍLEŽITOST:
O2 JSI TY – TAKOVÝ, JAKÝ JSI!
KDYŽ JSME SPOLU, UMÍME VÍC!
Benefity: Stravenky, zvýhodněný tarif, benefitní body, příspěvek na mobilní telefon…

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.