1. kontakt telefonicky ve všední dny 9–16 hod., e-mailem. Tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Specialista/ka v zákaznickém centru O2
Ahoj, jmenuji se Klára a pracuji v O2 asi 10 let. Není třeba počítat odpracované roky, když tě práce baví. O2 znají všichni. Máme 6 milionů zákazníků!
Víte ale, že:
- pečujeme o životní prostředí – na střeše centrály chováme čmeláky, odbouráváme plasty a myslíme na budoucnost dalších generací, aby vaše děti měly kde žít
- podporujeme rodiny – v ústeckém zákaznickém centru se o děti kolegů starají vychovatelky
- jsme hlavním partnerem mnoha projektů jako třeba film V síti
Co všechno u nás v zákaznickém centru najdeš?
PŘÍLEŽITOST:
- vydělat si slušné peníze, protože u nás si odneseš domů podle zaměření 19.000 Kč nebo 20.000 Kč v základní mzdě + 15.000 Kč ve formě náborového bonusu a po zaučení mzdu zvyšujeme až na 22.000 Kč. K tomu máme každý měsíc štědré provize z prodeje, a tak si odneseš domů se vším všudy 30.000 – 40.000 Kč. To samo o sobě je skvělé! Ti nejlepší si měsíčně odnesou i přes 60.000 Kč.
- využít bohaté benefity, za které si pořídíš nejnovější telefon s neomezeným internetem, zajedeš si na dovolenou, budeš sportovat a bavit se
- kariérně růst, pokud budeš chtít
- získat stabilitu, protože vždy budeš vědět, co tě čeká
- získat nové přátelé, protože v O2 tě na holičkách nenecháme
- bavit se a rozloučit se s nudou, protože každý hovor s klientem je jiný
- příležitost ke startu své kariéry
TVOJE MÍSTO – CO BUDEŠ DĚLAT:
- ráno si dáme kafe, v klidu si popovídáme, co nás ten den bude čekat
- potom začínáme volat, mluvit, ptát se, vysvětlovat, prodávat, mezi hovory se protáhneme
- prodej a pomoc zákazníkům je náš denní chleba
- pracujeme v našich interních systémech, proto musíš být s počítačem kamarád
- v práci strávíme včetně přestávek 8,5h denně v hodinách mezi 8:00 – 20:00 – směny všichni víme vždy měsíc dopředu
- domů odcházíme s čistou hlavou
ZAČÁTEK VŠEHO – JAK SE DO O2 DOSTANEŠ:
- Nejdřív odpovíš na můj inzerát, abych se ti mohla ozvat
- Promluvíme si telefonicky, potom tě pozvu, aby sis prohlédnul zákaznické centrum, seznámil se s manažerem a domluvíme se na spolupráci
- ZŠ, SŠ nebo VŠ neřeším – musíme si zkrátka sednout
- máš svůj styl? – ukaž mi ho, povídej o svých snech a buď sám sebou
O2 JSI TY – TAKOVÝ, JAKÝ JSI!
KDYŽ JSME SPOLU, UMÍME VÍC!
Benefity: Stravenky, zvýhodněný tarif, benefitní body, příspěvek na mobilní telefon…